|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elektrosmog
Nei, ikke så lenge jeg blir beskyldt for å ikke kunne noe om hva jeg uttaler meg om. Da er det ikke arrogant lenger - da er det på sin plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
Nei, det er det ikke. Da er det på sin plass å vise til saklige kilder som viser at du har rett. Ikke sitte og sutre fordi ingen andre skjønner det samme som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Sutre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Rolv Hjelmestad, New-Ager på Oppdal er ikke saklige kilder altså. Han er en privatperson.
![]() |
#5 |
Sperret
Hva er det du "krangler" om da? Det er jo akkurat det jeg prøver å poengtere; At all strålingen vi er utsatt for i dag, totalt sett, er helseskadelig. Det er faktisk ikke noe annet enn det jeg har skrevet noen steder i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
Er det henvisningen til uttalelsene fra botaniker og urtemedisiner Rolv Hjelmstad du tenker på? Sammen med uttalelsene fra tannlegen din og diverse geobiologer? Joda, jeg har lest dem – og like fullt er jeg uenig i hva du sier, og like fullt betviler jeg din kompetanse på området. |
![]() |
![]() |