|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Stigmatisering av overvektige
Jeg tror det Maz sa, var at undervektige (ofte) oppfattes som om de har mye selvkontroll, ikke at de nødvendigvis har det. Siden hun sa at "jeg vil heller tillegges mer selvkontroll enn det jeg har" antar jeg hun mente å si at hun som undervektig ikke nødvendigvis ville ha mye selvkontroll, men at mange ville tenke og tro at hun hadde det likevel.
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Stigmatisering av overvektige
Jepp.
![]() |
#4 |
Live and let live
|
Jeg har aldri sett slikt stå skrevet der jeg leser hvertfall. Men uansett hva som står i media, så er det jo sensasjonspreget, og ikke representativt for hva den gjengse person tenker mener jeg.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er likefullt en oppfattelse mange har, akkurat som at feite er late, dumme osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trodde mitt psyke tastatur hadde køddet nå jeg, men den gang ei. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
livserfaringer, overvekt, selvbilde, spiseforstyrrelser, stigmatisering, undervekt |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|