|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Jeg tror nok Mette Marit mente dette veldig godt, søt og grei som hun er. men personlig ville jeg holdt LANG avstand til pro-senteret og Liv Jessen. De er svært ytterliggående i sitt syn og blander roller. Pro-senteret ble startet på åttitallet for å bekjempe prostitusjon, men har senere vært aktive motstandere av bla. lov mot kjøp av sex. Uten prostituerte og kundene deres har ikke pro-senteret noe å leve av, de får store mengder statstøtte og støttes i tillegg av en av de sterkeste prostitusjonslobbysitene i EU, Jan Wisser og Røde Tråd fra Nederland. Å normalisere prostituerte og prostitusjon er helt i tråd med pro-senterets tankegang. De vil gjøre det vanlig og de ønsker på sikt en legalisering.
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?
En liten avsporing, men: 85 % av mennene i Nederland har kjøpt sex? Det er et veldig høyt tall, vet du hvor hun har det fra? Wikipedia sier noe helt annet, men er selvsagt ikke mye å stole på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Dette tror jeg kommer an på hvordan man måler. Jge syne sogså 85 % er høyt og vet ikke hvor hun har tallet fra. Forsking.no sier dette:
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Er Mette-Marit sitt besøk på Pro senteret kritikkverdig?Her er en fin artikkel om forbudet mot kjøp av sex i Sverige.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|