Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Båndtvang

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-08, 10:59   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang

Jeg er da særdeles rolig. Ingen hysteriske smilier eller noe.

Gammel 10-03-08, 11:00   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pffft. Jeg bruker kun kneggesmileyen for å holde et ironisk, distansert forhold til alt. Man er da ikke hysterisk av den grunn, man har bare litt tvangstanker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 11:02   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg snakket jo om fravær av smilier hos meg, ikke at det var hos deg.

Gammel 10-03-08, 11:04   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Når jeg kikket gjennom tråden så jeg at det bare var jeg som hadde brukt smileyer skjønner du, og at jeg konsekvent hadde brukt

:Paranoid:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 11:04   #25
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Når det gjelder møkka som kommer frem nå så er det en sak for seg. Griseri! Enkelte steder går det nesten ikke an å gå, for det er ikke plass til å gå i sikksakk mellom all hundedritten. Det er også en av de tingene venner og kjente er opptatt av:"Ja, dere plukker vel opp dritten til bikkja?". Ja, vi gjør det, det er da en selvfølge. Tar med møkka hjem eller legger i offentlige søppeldunker.

Flott! De fleste hundeeiere er fornuftige, skikkelige folk som gjør det de skal. Heldigvis. Det dumme er at det er de andre vi legger mest merke til... I parken "vår" er det forresten ofte vi stopper slik at barna får hilse på hunder med trivelige eiere. Jeg vil at barna skal bli glade i dyr og lære seg å hilse på hunder på riktig måte. (Jøje meg, nå hørtes jeg veldig God Mor ut, som skal Gi Barna Erfaringer På Viktige Områder I Livet. )

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 11:13   #26
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Flott! De fleste hundeeiere er fornuftige, skikkelige folk som gjør det de skal. Heldigvis. Det dumme er at det er de andre vi legger mest merke til... I parken "vår" er det forresten ofte vi stopper slik at barna får hilse på hunder med trivelige eiere. Jeg vil at barna skal bli glade i dyr og lære seg å hilse på hunder på riktig måte. (Jøje meg, nå hørtes jeg veldig God Mor ut, som skal Gi Barna Erfaringer På Viktige Områder I Livet. )

Det er veldig bra at du viser barna hvordan de skal hilse på hunder.

I barnehagen "min" har vi hatt kurs for barna i hvordan de omgås hunder. Veldig fint og viktig kurs. De har bl.a lært hva de gjør når de hilser på hunder (spør eier, lar hunden snuse, ikke holde hånden over hodet til hunden osv), hva de gjør når de møter en løs hund og blir redd (snu ryggen til og stå stille) og mye annet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.