|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du fremmedkulturelle venner?
Den barnehage vil jeg ha!! De er son jeg vokse up i Colombia, tenkte aldri på at jeg hadde en lys far og en mørk mamma. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Re: Sv: Har du fremmedkulturelle venner?
Noe lignende opplevde noen vi kjenner og. Hun er fra Latin-Amerika (vil ikke skrive landet her). Sønnen hennes er lys i håret og huden og i tillegg ligner han på faren sin. De gikk i åpen barnehage en stund og de andre mødrene trodde hun var dagmamma og spurte henne om hun skulle passe flere barn osv. I begynnelsen skjønte hun ikke hva de mente, men så gikk det opp for henne at de ikke trodde hun var moren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Har du fremmedkulturelle venner?
ja de har kjed mange ganger i den åpenbarnehage jeg gå, men de er vanlig å treffe au-pair i åpenbarnehage. Vet ikke hvor mange sender au-pair til å hente ungene i barnehage?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Har du fremmedkulturelle venner?
Ja, det er jo underlig at hun ikke har lagt merke til deg før!
|
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Vicky:
|
|
|
|
#6 |
|
Ustabil
|
Det er da ikke bare hjerneceller, vel? Sist redigert av bina : 27-03-08 kl 11:46. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Det å være adoptert er absolutt ikke noe negativt. Men i settingen jeg beskrev i innlegget ble det litt mystisk. Altså på en foreldrekaffe i barnehagen der både min datter og denne morens sønn har gått lenge, og der både jeg og min kjære var tilstede.
|
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Ja, klar settingen kan være spesiell. Men jeg hang meg bare litt opp i at folk ikke nødvendigvis er dumme eller mangler hjerneceller om de tror at et barn som utseendemessig er vesentlig forskjellig fra den eller de foreldrene de har sett kan være adoptert. Det er mange adopterte barn, tross alt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|