|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å fy F.....Og så? Kan ikke voksne mennesker velge selv? At du er så konform, betyr ikke at alle andre må være det.
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å fy F.....
![]() |
#3 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å fy F.....
Hmmm..nei da andre trenger slett ikke å være så konforme som meg!
![]() |
#4 |
Ustabil
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Med alle mulige forbehold om at lesehastigheten kan ha svekket oppfattelsen - hun hadde jo ikke vokst opp med faren som far? Hun tok kontakt med han i voksen alder. Han har altså aldri vært "pappa" liksom. Biologisk sett er han det, men de har aldri hatt noe far-datter-forhold. Og barna hennes har aldri sett på han som en bestefar. Derfor skjønner jeg ikke helt hvordan de to barna hennes skulle bli skadelidende her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)
Eks-kona sier jo at dette er løgn, og at da datteren var 15 bodde hun sammen med dem. Men uansett det er heller ikke poenget her. Selv om hun ikke er vokst opp med faren som sin far så synes jeg fortsatt at det er galt å gå hen å få barn med sin egen biologiske datter. De sier selv de kom i kontakt med hverandre i 2000, hennes barn fra tidligere forhold var da 1 og 6 år, så noe kontakt har de vel hatt med sin beste"far". Jeg tenker bare det må være forferdelig vanskelig for barna å forholde seg til sin biologiske bestefar som stefar..
Synes faktisk det er å gå litt for langt å sammenligne dette med eggdonasjon, surrogatmødre, polygami og homofili
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)
Det er jo ikke det at det er ekkelt, men at barnet kan ha ganske alvorlige misdannelser på grunn av foreldrenes nære familiebånd.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|