|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Jeg har jobbet med folk som er resultat av incest og blitt utsatt for incest det er blitt barn av. Jeg kan ikke si at det er et valg, altså og fritt frem for dem som vil. For en bakgrunn å ha, for en opplevelse å bære frem sin fars eller brors barn?
![]() |
#22 |
superbruker
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Det der syns jeg var ille. Datteren har to barn fra tidligere. Her er det to uskyldige barn som opplever noe veldig merkelig. I tilleg velger far og datter å få barn sammen. Det er forkastelig mener jeg. 2 barn har de fått sammen. Jeg kan ikke forstå det.
![]() |
#23 |
Epikur
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Morfar er stefar, liksom?
![]() |
#25 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Stakkars barn oppi en slik situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)At de frivillig får to barn, at de frivillig blander inn de to barna hun har fra før - det kan jeg bare ikke forstå. Javel, de er seksuelt tiltrukket av hverandre, men kjære vene - må de ødelegge 3 liv fordet? (Ja, tre. Det ene barnet døde jo) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å fy F.....
Hmmm..nei da andre trenger slett ikke å være så konforme som meg!
![]() |
#28 |
Ustabil
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Med alle mulige forbehold om at lesehastigheten kan ha svekket oppfattelsen - hun hadde jo ikke vokst opp med faren som far? Hun tok kontakt med han i voksen alder. Han har altså aldri vært "pappa" liksom. Biologisk sett er han det, men de har aldri hatt noe far-datter-forhold. Og barna hennes har aldri sett på han som en bestefar. Derfor skjønner jeg ikke helt hvordan de to barna hennes skulle bli skadelidende her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)
Eks-kona sier jo at dette er løgn, og at da datteren var 15 bodde hun sammen med dem. Men uansett det er heller ikke poenget her. Selv om hun ikke er vokst opp med faren som sin far så synes jeg fortsatt at det er galt å gå hen å få barn med sin egen biologiske datter. De sier selv de kom i kontakt med hverandre i 2000, hennes barn fra tidligere forhold var da 1 og 6 år, så noe kontakt har de vel hatt med sin beste"far". Jeg tenker bare det må være forferdelig vanskelig for barna å forholde seg til sin biologiske bestefar som stefar..
Synes faktisk det er å gå litt for langt å sammenligne dette med eggdonasjon, surrogatmødre, polygami og homofili
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jo ikke det at det er ekkelt, men at barnet kan ha ganske alvorlige misdannelser på grunn av foreldrenes nære familiebånd.
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Hva to voksne mennesker velger å gjøre får nå være deres sak, men å få barn synes jeg er forkastelig. De kan komme til å bli stigmatisert for resten av livet. |
![]() |
![]() |
#33 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Stakkars barn! En superegoistisk handling av to voksne mennesker. Skal ikke legge meg bort i folks kjærlighetsliv. Det er derimot lov å bruke hodet og da setter man IKKE barn til verden under slike omstendigheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Far fikk barn med datter, link til VG (å, fy f...)Hadde de enda hatt vett til å ikke få barn sammen, innavl har aldri vært veldig gunstig.
![]() |
#36 |
Multitaskingmaniac
|
Godt sagt! Jeg må også innrømmme at jeg ikke kan komme med en konkret redgjørelse om hvorfor dette byr meg i mot. (utenom at fedre og døtre som har seg er HELT feil
![]() |
|
|