|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: iphoneJeg har bedt en bekjent om å kjøpe for meg i USA. Du kan også bestille fra Apple.com, men da må du bruke JetCarriers eller lignende for å få den levert videre til Norge. I tillegg må du hacke den for å fjerne operatørlås og sånt. www.justiphone.no kan gjøre det for deg. Jeg aner ikke om man kan sende mms, men telefonen har nå i hvert fall kamera, så jeg antar det lar seg gjøre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: iphoneMan må laste ned et program for å sende eller motta mms, ja, men det er veldig greit å bruke. Man kan også sende bildene pr. mail, noe som også kan være praktisk.
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iphone"oversatt" til norsk koster den vel rundt 3000?!!
|
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: iPhoneMin eldste datter har denne, fått den fra USA.
|
|
|
#6 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: iPhoneApple leverer ikke støtte for MMS i den første versjonen av iPhone. Jeg er uinteressert i MMS, men det fungerer uansett helt greit å både sende og motta MMS (kun bilder fireløpig, ikke video, tekst og lyd) med et gratis program som heter SwirlyMMS. De kommer sannsynligvis til å forbedre det. Jeg regner med at Apple kommer med MMS-støtte også, kanskje som en programoppdatering, eller iallefall i neste versjon av telefonen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamelkonsument
|
Sv: iPhone
Glad for at du skriver litt om dette Benmurphy.
|
|
|
#8 |
|
-
Sv: iPhone
Jeg tviler på at Apple kommer til å bygge inn noen av disse funksjonene. Ingen iPod-modell har noen gang hatt FM-radio. Og både radio og dataoverføring på blåtann ville komplisere en god del ting ganske mye, og økt kompleksitet er ikke noe Apple ser ut til å prøve å putte i de bærbare dingsene sine. iPhone har bluetooth da, men bare til headset, ikke til data; det er mulig den begrensningen har mer å gjøre med kontraktene deres med AT&T enn med tekniske problemer; alle abonnementer for iPhone inkluderer ubegrenset dataoverføring (EDGE), og AT&T er neppe interessert i at brukerne skal bruke Skype på MacBooken sin gratis i stedet for å ringe i GSM-nettet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
-
Sv: iPhoneEtter en drøy ukes bruk; en ikke særlig godt redigert omtale (kanskje noen syns det er nyttig likevel): (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) Punktene under er litt hulter til bulter. The Good:
The Bad:
The Indifferent (Noen syns sikkert noe av dette spiller rolle):
Ben "Slide to Answer" Murphy |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| apple, iphone, kjøpsråd, mobiltelefon, omtale |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|