Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 00:19   #7
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone

Apple leverer ikke støtte for MMS i den første versjonen av iPhone. Jeg er uinteressert i MMS, men det fungerer uansett helt greit å både sende og motta MMS (kun bilder fireløpig, ikke video, tekst og lyd) med et gratis program som heter SwirlyMMS. De kommer sannsynligvis til å forbedre det. Jeg regner med at Apple kommer med MMS-støtte også, kanskje som en programoppdatering, eller iallefall i neste versjon av telefonen.

iPhone har åpenbart færre funksjoner enn telefoner i samme prisklasse fra Nokia, HTC og Sony. Noen av disse manglene er problematiske, f.eks kan man ikke forwarde en SMS (det løses forresten også helt greit med 3. parts programvare), men stort sett tror jeg ikke de vil savnes av så mange, og Apple har også levert en del nye funksjoner med oppdateringer det siste året. Apple ser ut til å ha samme tilnærming til telefoner som de har til bærbare mp3-spillere; iPod har færre funksjoner enn noen av konkurrentene, likevel er de foretrukket med veldig stor margin av kundene. Min oppfatning er at det er fordi Apples spillere, i motsetning til konkurrerende produkter fra f.eks Sony, Creative eller Microsoft, gjør det de gjør ekstremt bra. iPhone er åpenbart spesifiser og produsert ut fra den samme filosofien. Det gjenstår jo å se om det er korrekt strategi på mobiltelefonmarkedet, men jeg ville iallefall ikke satt penger på HTC i den konkurransen; første gang jeg prøvde en iPhone var jeg 100% overbevist om at jeg måtte ha en slik etter hvert, det var forøvrig akkurat den samme følelsen jeg fikk når jeg prøvde en av de dyre HTC-modellene, bortsett fra omvendt, siden jeg da ble helt overbevist om at jeg aldri noen sinne ville ha noe slikt.

Men det er klart at hvis man føler at man ha FM-radio, 3G, bluetoothoverføring av data eller veldig mange stygge knapper, så er ikke iPhone riktig telefon.

Ben "slide to answer" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
apple, iphone, kjøpsråd, mobiltelefon, omtale

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.