|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til julJeg spiser ikke mat jeg synes smaker forferdelig, SÅ glad er jeg ikke i mat. Da får høflighet være høflighet og så tar jeg en hvit en i stedet om nødvendig, eller er ærlig om hva jeg synes om smaken. Det kan man med familie.
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul
Er det vanlig at man sliter med å svelge ulike typer mat når man er voksen? Nå spør jeg ikke for å være frekk, men fordi jeg lurer veldig.
![]() |
#3 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Ihvertfall når det gjelder meg. Er muligens litt sær i matveien, men om noe ikke smaker meg, så sulter jeg heller. Jeg kan gjerne gå dager uten mat om det bare er noe som ikke frister som er tilgjengelig. Det merkelige er at det er motsatt om maten er sunn, da kan jeg spise ting jeg synes smaker forferdelig, bare fordi det er sunt. Sånn som rosenkål, blomkål og biola.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har ihvetfall enkelte typer mat jeg virkelig ikke liker og som jeg sliter med å få ned. Det gjelder veldig få ting, jeg liker det aller aller meste, men det er da ikke slik at man nødvendigvis liker absolutt alt bare fordi man er voksen? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|