|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonJeg har ikke vært med på at det serveres vin til mat i barndåp eller komfirmasjon. Jeg har vært i få komfirmasjoner, men en del barnedåper.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 24-04-08 kl 20:36. Årsak: gormet -> gourmet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonVeldig enig med Smurfine og him her,altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon
Jeg kjenner jeg er veldig glad for at mine erfaringer og opplevelser av barnedåper er helt annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
Enig. Vi hadde mange slektninger boende på hoteller og hytter i nærheten, og festen var i gåavstand til alt dette.
![]() |
#5 |
Leser
|
Det er synd hvis jeg har fremstilt det som negativt. (Jeg gjorde bare et tappert forsøk på å være morsom.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonAminta - jeg satt nesten å lurte på når svaret kom! Bærsesongen har ikke startet ennå, så jeg kan forsikre deg om at jeg ikke er på bærtur. |
![]() |
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon
Det er jeg i grunnen helt enig i.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Re: Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon
Hvis jeg hadde kjent deg Aminta - og det ikke var alkoholservering på din bursdag - hadde jeg helt sikkert kommet uten at jeg hadde "irritert" meg over det på noen som helst måte. |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjon
Og det gjelder meg også. Jeg ville nok ikke tenkt over det engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonJeg synes faktisk ikke at det er så sært jeg, at man ikke ønsker barna sine tilstede ved alkoholservering.
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011 Sist redigert av Høyt&Lavt : 24-04-08 kl 22:35. Årsak: hum... manglet et ikke .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonForbrukerkverulant - jeg synes ikke det er vanskelig å skjønne ditt ståsted i denne saken.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Alkohol i dåp og konfirmasjonJeg syns alkohol i små mengder med barn tilstede er helt greit, men i dåp og konfirmasjon har vi ikke hatt det. Dette er anledninger som først og fremst handler om barnet, og jeg syns det er bra at noen selskaper er helt alkoholfrie. Det ville jeg sannsynligvis valgt også om ikke vi hadde hatt en alkoholiker i nær familie. Så lenge vi har det, arrangerer jeg ikke familieselskaper med alkohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|