Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens trivialiteter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 12:44   #41
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sparky er litt kul
Standard

Siden vi er inne på uinteressant:
Har funnet ut hva jeg skal begynne å strikke på til frøkenen i magen.

og

Må bare bli ferdig med de prosjektene jeg holder på med først.

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:49   #42
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Kjempefine Sparky!!! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å strikke....

Vimsen: DVD'er kjempegodt å spise på, sånn er det bare!

Poden sover han! *deilig*

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:56   #43
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Poden sover han! *deilig*

Samme her.
Jeg sitter ved åpen balkongdør og solen skinner inn på meg. Ved siden av laptopen ligger sjokolade og steinfrie druer.

Livet er herlig.

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 12:58   #44
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Åh...sjokolade.. :løper og henter:

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:03   #45
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Pokker. Jeg må. Det er obligatorisk fra 12.30.

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:04   #46
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Heldige Sparky som ikke er kvalm.

Jeg har også funnet et nydelig hentesett. Vil du se?

Eria er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:05   #47
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sparky, så fint. Legg inn bilder når du starter da. Nysgjerrig, vettu.

Jeg holder nå på å strikke en bursdagsgave. Hun er aktiv her inne, så jeg tror ikke jeg skal røpe for mye. Har ikke så god tid, siden jeg startet i dag og skal være ferdig til i morgen, men tror jeg rekker det.

DVD'r smaker sjæmpegåt! Har du ikke prøvd?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:08   #48
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Heldige Sparky som ikke er kvalm.

Pøh, du som ikke merket noe før du var kommet en tredjedel. Jeg vært dårlig hele tiden frem til denne uken jeg.

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg har også funnet et nydelig hentesett. Vil du se?

Jaaaaaa!

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 13:11   #49
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Eria har psykekvalme.

Gammel 21-09-06, 14:03   #50
Sladrehank
Klatrer

Sladrehank sin avatar

Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Litt morsomt å tråle rundt på dette forumet altså. Nesten så jeg tror majoriteten av dere kommer fra samme barselklubb på NM? Eller fra Modne kanskje ja. Hm.

Håper dere har plass til flere nye også da

A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill

Sladrehank er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 14:17   #51
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Nei, nå vil vi vel ikke ha flere her inne?

Sparky er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:00   #52
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

I dag ha rjeg levert Snuppa i bhg. Hun sa "hadet mamma", for andre gang uten oppfordring fra meg først, så nå begynner hun vel å føle at hun hører til der :snufs: (men godt er det jammen også).
Etterpå gikk jeg hjem, satte på en klesvask, reiste på skolen, ammet og jobbet med labben. Reiste hjem da jeg oppdaget at jeg ikke hadde flere bleier igjen og den han hadde på seg var full av bæsj...
Så må jeg få tak i noen gardiner til stuen...
Tror jeg drar nå.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 15:54   #53
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nå skal jeg hente barn igjen. Slutt på husfreden.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 16:06   #54
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er lettere sjokkskadet over at snøbygene i morges har gått over til sol fra skyfri himmel. Det er faktisk nesten fire grader, og jeg angrer litt på at jeg sendte med vinterdressene i barnehagen. Snart skal jeg hente unger og gubbe, før vi skal spise fårikål og tilbringe resten av dagen i pakkemodus. Tror det blir kjøkkenet i dag.

Gammel 21-09-06, 20:50   #55
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg gjort/skal jeg gjøre omtrent det jeg har gjort hver dag i det siste, men med god samvittighet. Sitte ved PCen, knaske frukt og annet godt, rydde litt innimellom for å ikke gro helt fast, vaske litt klær, vaske litt gulv, før jeg henter Aurora i barnehagen i 15-16-tiden. Når vi kommer hjem spiser vi litt brødskiver og går bort på lekeplassen, der vi er 30-60 min. Lager middag og leker med Aurora mens vi venter på at'n far skal komme hjem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.