Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens trivialiteter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 10:23   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Pizza hørtes godt ut. Jeg tror jeg må fri til mannen. Pizza er hans greie.

Gammel 21-09-06, 10:26   #2
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Pizza hørtes godt ut. Jeg tror jeg må fri til mannen. Pizza er hans greie.

Vi skal ha Tikka Masala!

gurgle er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 10:26   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jobbe frem til 16.00
Så skal vi på Plantasjen og kjøpe noen gjerder vi skal lage en enkel liten hundegård, eller innhegning til valpen som kommer til oss imorgen

Vaske bilen i lunsjen, skal på kontoret imorgen og den er virkelig skitten nå
Hater å kjøre skitten bil

Middag Får-i-kål, mmmmm ...

Jeg begynte på Hundehode, men syntes den var litt treg, så jeg har en liten pause fra den boken og har startet på Marekors av Jo Næsbø

Gammel 21-09-06, 10:30   #4
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

.
Jeg begynte på Hundehode, men syntes den var litt treg, så jeg har en liten pause fra den boken og har startet på Marekors av Jo Næsbø

Den boka er så fin. Jeg er litt forelska i Harry Hole.

Eria er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.