Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finnes egentlig Teri Hatcher?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 22:58   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå.

Hun er nydelig.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes Teri Hatcher er heit.

Yepp. Smekker dame.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:25   #22
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hun er nydelig.

Yepp. Smekker dame.

I beg to differ. Har aldri hatt særlig sans for selleridiett + silikon + botox + solarium -looken. Instant turnoff.

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:40   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

I beg to differ. Har aldri hatt særlig sans for selleridiett + silikon + botox + solarium -looken. Instant turnoff.

Jøss. Kjenner du henne?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 01:09   #24
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes hun er flott, jeg altså, men veldig tynn.
Og jeg tror dermed at TV ikke legger på en 10 kg...

Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 08:50   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sies vel ten pounds. Pounds er vel mindre enn kilo.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 09:12   #26
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jøss. Kjenner du henne?

Nei, så det kan godt hende at hun spiser sand i stedet for selleri, solseng i stedet for solarium, lurium78 i stedet for botox og ikke har silikon i frontpartiet (eller, nei, stryk det siste). Men samme hva slags midler hun bruker: She's got the Look!
(Og det er ikke et kompliment fra meg.)
Men jeg har ingen problemer med å akseptere at andre har forskjellige preferanser fra meg. Jeg er for eksempel gift med noen som -heldigvis- har en radikalt forskjellig oppfatning om hva et sexy utseende innebærer enn det jeg selv har.

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 09:42   #27
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ekkel fantasi, spøkelse og strektegning. Er det rart jeg skulle ønske jeg heller hadde et par kilo for mye.

Noe sånt som dette:

Dette synes jeg ser lekkert ut, men jeg slipper visst ikke unna påminnelsene om at jeg bare kan drømme om å bli så sexy. Jeg tipper at mange av de som kritiserer THs utseende ikke ville takket nei hvis de på mirakuløst vis kunne sett ut som henne. Men hvis TH ser så jævlig ut, vet jeg jo godt hva dere ville synes om meg.

Gammel 01-05-08, 09:54   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg synes hun er flott, jeg altså, men veldig tynn.
Og jeg tror dermed at TV ikke legger på en 10 kg...

TV og foto legger på ca 5 kg, det ble jeg i hvert fall fortalt av fotografer da jeg jobbet som frisør.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 09:58   #29
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mulig jeg bommer helt nå, men for meg er det en vesensforskjell å si at en person var penere før de slanket seg massivt og å kritisere noen for å være tynn.

Når noen sier at man aldri kan bli for tynn synes jeg det er veldig ok at folk reagerer. Jeg synes det er ok at man komenterer at noen har blitt veldig mye større også. Det er forskjell om du går bort til vedkommende og sier det.

Jeg har selv svingt mye i vekt de siste årene, og at noen seg imellom har komentert det når jeg har lagt på meg 20 kilo tror jeg nok. Men jeg ville reagere om noen kom bort og sa det til meg. Sikkert for det å legge på seg for de fleste er ansett som noe veldig negativt.

Jeg vil helst slippe al verdens komentarer når jeg går ned i vekt, men det ansees jo som noe positivt, også for de som er mer enn tynne nok. Så når det ikke har så mye stigma knyttet til seg komenterer folk mere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:13   #30
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke at hun er så avskrekkende tynn. Hun er bare litt avskrekkende plastisk.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:22   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ekkel fantasi, spøkelse og strektegning. Er det rart jeg skulle ønske jeg heller hadde et par kilo for mye.

Noe sånt som dette:

Dette synes jeg ser lekkert ut, men jeg slipper visst ikke unna påminnelsene om at jeg bare kan drømme om å bli så sexy. Jeg tipper at mange av de som kritiserer THs utseende ikke ville takket nei hvis de på mirakuløst vis kunne sett ut som henne. Men hvis TH ser så jævlig ut, vet jeg jo godt hva dere ville synes om meg.

Det som er interessant er å se hvor lang tid det tar før 45kg-utgaven av henne havner på TV. Det er der debatten ligger etter min mening. De "frodige" skuespillerne får så mye oppmerksomhet rundt "frodigheten" sin at de slanker seg radmagre.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 10:03   #32
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det som er interessant er å se hvor lang tid det tar før 45kg-utgaven av henne havner på TV. Det er der debatten ligger etter min mening. De "frodige" skuespillerne får så mye oppmerksomhet rundt "frodigheten" sin at de slanker seg radmagre.

Den debatten er kjempeviktig, for all del. Jeg synes bare man kan spare seg for å legge ut bilder av en slank, flott dame og rope i kor hvor forferdelig hun ser ut. Hva med de som helt ufrivillig er enda tynnere, og som kjemper for å få på seg noen kilo for å se kvinnelig ut igjen og ikke få tresmak i rompa av å sitte på en stol i mer enn ti min. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som blir litt lei meg av sånt.

Gammel 02-05-08, 11:43   #33
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Enig!!!!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Noe sånt som dette:

Denne dama er jo bare rålækker....

Gammel 02-05-08, 16:09   #34
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Clubby!

Enig med deg! Hun er nydelig! Ordentlig dame!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:39   #35
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg synes ikke at hun er så avskrekkende tynn. Hun er bare litt avskrekkende plastisk.

Det har slått meg også. Avskrekkende plastisk faktisk.

Gammel 02-05-08, 19:44   #36
Albertine
Passiv

Standard

Det var skrekkelig morsomt å se henne i ung utgave på McGyver i ettermiddag.

Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 20:22   #37
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Clubby!

Enig med deg! Hun er nydelig! Ordentlig dame!

Tynne damer er ikke ordentlige damer .

Smaken er som baken - delt. Jeg synes faktisk begge de to som er avbildet i tråden her bærer sine kilo godt, jeg.

Gammel 02-05-08, 20:25   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde blitt fryktelig såret over slike kommentarer da jeg var 15, tynn som en spiker uten pupper, hofter eller noe og aller helst ville se ut som Marilyn Monroe...

Gammel 03-05-08, 03:52   #39
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tynne damer er ikke ordentlige damer .

Gammel 03-05-08, 08:49   #40
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det var skrekkelig morsomt å se henne i ung utgave på McGyver i ettermiddag.

Skrekkelig og McGyver i samme setning. Riktigere kan de ikke bli.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.