|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?
I beg to differ. Har aldri hatt særlig sans for selleridiett + silikon + botox + solarium -looken. Instant turnoff. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Nei, så det kan godt hende at hun spiser sand i stedet for selleri, solseng i stedet for solarium, lurium78 i stedet for botox og ikke har silikon i frontpartiet (eller, nei, stryk det siste). Men samme hva slags midler hun bruker: She's got the Look! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Quiet, please
|
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Ekkel fantasi, spøkelse og strektegning. Er det rart jeg skulle ønske jeg heller hadde et par kilo for mye.
|
|
|
#28 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
TV og foto legger på ca 5 kg, det ble jeg i hvert fall fortalt av fotografer da jeg jobbet som frisør. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Mulig jeg bommer helt nå, men for meg er det en vesensforskjell å si at en person var penere før de slanket seg massivt og å kritisere noen for å være tynn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Jeg synes ikke at hun er så avskrekkende tynn. Hun er bare litt avskrekkende plastisk.
|
|
|
#31 |
|
Truth is in the x-files
|
Det som er interessant er å se hvor lang tid det tar før 45kg-utgaven av henne havner på TV. Det er der debatten ligger etter min mening. De "frodige" skuespillerne får så mye oppmerksomhet rundt "frodigheten" sin at de slanker seg radmagre.
|
|
|
#32 |
|
Quiet, please
|
Den debatten er kjempeviktig, for all del. Jeg synes bare man kan spare seg for å legge ut bilder av en slank, flott dame og rope i kor hvor forferdelig hun ser ut. Hva med de som helt ufrivillig er enda tynnere, og som kjemper for å få på seg noen kilo for å se kvinnelig ut igjen og ikke få tresmak i rompa av å sitte på en stol i mer enn ti min. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som blir litt lei meg av sånt.
|
|
|
#33 |
|
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig!!!!
Denne dama er jo bare rålækker....
|
|
|
#34 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Clubby! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Det var skrekkelig morsomt å se henne i ung utgave på McGyver i ettermiddag. |
|
|
|
#37 |
|
Shake it out!
|
Tynne damer er ikke ordentlige damer
|
|
|
#38 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Finnes egentlig Teri Hatcher?Jeg hadde blitt fryktelig såret over slike kommentarer da jeg var 15, tynn som en spiker uten pupper, hofter eller noe og aller helst ville se ut som Marilyn Monroe...
|
|
![]() |
|
|