Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Store havrekjeks med rosiner

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 11:54   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store havrekjeks med rosiner

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Sokk da! Ingenting som heter "for søtt" når det involverer sjokolade!

Jeg trodde faktisk aldri jeg skulle si noe sånt, altså.

(Men rosinene lagde en sånn deilig, litt syrlig kontrast til kjeksen. Og du vet at en kjeks er søt når rosiner er syrlige i forhold. )

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:56   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg trodde faktisk aldri jeg skulle si noe sånt, altså.

(Men rosinene lagde en sånn deilig, litt syrlig kontrast til kjeksen. Og du vet at en kjeks er søt når rosiner er syrlige i forhold. )

Jeg kan tenke meg at sjokolade egentlig ikke passer så godt i disse. Heller bruke sjokoladen der den kommer bedre til sin rett.

Gammel 05-05-08, 11:59   #3
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Disse har blitt mine favrittkjeks, og jeg har dem alltid med på barnehage- og jobbtilstelninger. De er også gode med tørkede tranebær.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 12:00   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan tenke meg at sjokolade egentlig ikke passer så godt i disse. Heller bruke sjokoladen der den kommer bedre til sin rett.

Var nok denne som ledet meg ut på sjokoladeville veier.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 13:14   #5
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg kan muligens unnskylde meg med at jeg hadde litt mindre sukker i kjeksene. Mhm. Helsekjeks, nesten.

husets fireåring var litt bekymret for at resten av dem skulle bli for gamle til at de kunne spises i morgen.

Jeg har nå prøvesmakt, og kan berolige alle med at de smaker like godt dagen derpå.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 11:59   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Og du vet at en kjeks er søt når rosiner er syrlige i forhold.

Jeg kan muligens unnskylde meg med at jeg hadde litt mindre sukker i kjeksene. Mhm. Helsekjeks, nesten.

Eller så er jeg bare forskrekkelig glad i sjokolade.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.