|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Sitronen
Ja, det er jeg enig med deg i. Samtidig så ser jeg at det er lettere å gi støtte når man kjenner hverandre, fordi da forstår man senderens intensjoner bedre, siden man kjenner hverandre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Det skjer neppe alltid, men man får følelsen innimellom på at PMene går hett mellom en del forumbrukere. De varsler hverandre. Det er helt greit det, men noen ganger bør man kanskje stoppe opp og tenke litt før man lar seg rive med eller evnt. be om unnskyldning når man ser at saken var ikke helt som man trodde. For det skjer jo.... eh....håper dere skjønner hva jeg mener, for det gjør jeg |
|
|
|
|
|
#4 |
|
hmmm
|
Forstår hva du mener, Jessica.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Nei, nei..... det hadde ikke noe med bildet å gjøre. Det var generelt. Når man har skrevet noe man angrer på eller ser at det helt klart kan bli misoppfattet. Da prøver man å endre på det for å gjøre det klarere, men da er det allerede quotet av andre. Så man får liksom ikke trukket tilbake de ordene man kanskje skulle hatt usagt. Da får man ro og be om unnskyldning |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|