Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er galt med parkett?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 09:31   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er galt med parkett?

Ja, hvordan er det med vann og parkett? Jeg vet at man ikke skal bruke for mye vann når man vasker, og det gjør jeg ikke heller. Men vi har sølt masse på parketten her, spesielt på kjøkkenet, og den er like fin enda. Har ikke hatt den i mer enn halvannet år da, men det er blitt sølt ganske mye vann, saft og lignende.

Gammel 15-05-08, 09:34   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, hvordan er det med vann og parkett? Jeg vet at man ikke skal bruke for mye vann når man vasker, og det gjør jeg ikke heller. Men vi har sølt masse på parketten her, spesielt på kjøkkenet, og den er like fin enda. Har ikke hatt den i mer enn halvannet år da, men det er blitt sølt ganske mye vann, saft og lignende.

Jeg hadde parkett på kjøkkenet et sted jeg bodde før. En dag hadde guttungen satt fryserdøren på gløtt før vi gikk om morgenen. Da vi kom hjem, var det en liten dam på gulvet, og parketten var ødelagt på det stedet.

(Men isen var nydelig. Akkurat passe myk.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:46   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg hadde parkett på kjøkkenet et sted jeg bodde før. En dag hadde guttungen satt fryserdøren på gløtt før vi gikk om morgenen. Da vi kom hjem, var det en liten dam på gulvet, og parketten var ødelagt på det stedet.

(Men isen var nydelig. Akkurat passe myk.)

Huff. (Ler av det med isen altså, ikke den ødelagte parketten). Ja, når man søler veldig mye og lar det ligge lenge så blir den nok ødelagt. Vi har heldigvis ikke hatt slike uhell (enda).

Gammel 15-05-08, 15:10   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Huff. (Ler av det med isen altså, ikke den ødelagte parketten). Ja, når man søler veldig mye og lar det ligge lenge så blir den nok ødelagt. Vi har heldigvis ikke hatt slike uhell (enda).

En venninne og jeg skulle være snille og vaske det nye parkettgulvet på kjøkkenet deres. Vi hadde sett på tv at kokkene brukte bøtter med vann på gulvet når de vasket, så vi gjorde det samme. Trenger jeg si at moren til venninnen min eksploderte?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.