|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er galt med parkett?
Nei, huff.
![]() |
#2 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er galt med parkett?
Vi har hatt fliser på kjøkkengulvet i 6-7 år nå, og synes det er perfekt, så det er nok smak og behag ja. Jeg vil ha det hvis vi flytter også. Jeg har faktisk aldri tenkt på at det er hardt å stå på engang, jeg liker tom. å sitte på det jeg.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva er galt med parkett?
Vi la parkett på kjøkkengulvet for tre (?) år siden, og den er helt aldeles ødelagt nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva er galt med parkett?Jeg synes eikeparkett er både tidløst og lekkert, og ser heller for meg at "poppis"-parketter som kirsebær, valnøtt osv har kort levetid/blir fortere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er galt med parkett?Jeg er vel en av dem som har skrevet noe om gulv. Det betyr ikke at jeg mener det er noe galt med parkett. Har det selv og er fornøyd. Jeg mener bare at det er veldig typisk norsk at det er nesten eneste alternativ. Derfor tror jeg vi får flere valgmuligheter i fremtiden. Det er ikke så mye parkett i de utenlandske oppussingsprogrammene. Det er ihvertfall noe mer variasjon; vegg-til-vegg-tepper, teppefliser, ulike gulvbelegg, industrigulv etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|