Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 14:45   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Vi har en hobby 560 kmfe exclusive. Køyer i en ende, midtsitter og dobbeltseng i andre enden. Veldig fornøyd, men tilleggsvarme må til dersom du skal vintercampe. Det gjelder generelt ikke nordiske vogner. Dersom du kjøper brukt og må ettermontere anbefaler jeg el-jet.

Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:50   #2
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?

God plass er det ikke, men nå synes jeg området rundt komfyr og kjøkkenbenk aldri er romslig uansett hvor mye plass man har, det er liksom i det området alle samles når maten skal lages.

Vi har ikke denne ekstra sittegruppen i køyeområdet, får du den så har du jo enda bedre plass. Lykke til med valget.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:02   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Skal du ha tre køyer oppå kvarandre blir det jo like trangt med denne modellen, men klart meir åpent på sida. Men i høgda blir det jo det samme. Ungane liker seg veldig baki vår. Virker trangt baki der for voksne men ungane har god plass. "Bli med på rommet mitt" som storebror sa til ei venninne. .
Me likar absolutt ikkje midtsittergruppe så det var ikkje aktuelt her.
Vil ha rundsittegruppa i enden. Gull verdt .
Me har ikkje åpen vask nei. Mamma og pappa hadde det og likte ikkje det noko særleg. Godt å få heile badet for seg sjølv.

Gammel 15-05-08, 15:09   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Det eg liker ekstra godt med vår er at soveavdelingane er i ein ende og me har god (beste ein kan få) plass i kjøkken/stue avdeling. Eg orkar ikkje ha så liten plass i den avdelinga at ein ikkje kan gå forbi kvarandre omtrent. At det er litt trangt der ein skal sove gjer absolutt ingenting. God nok plass i massevis til å sove.

Gammel 15-05-08, 15:14   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Men skal de kjøre med den eller ha på fast plass?.
Mannen anbefaler 560 hvis de skal ha kjørevogn. Han har vogntog lappen men likar ikkje å kjøre 650, 560 mykje bedre kjørevogn.

Gammel 15-05-08, 15:18   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

zip: sånn er det med mannen her og. Vi har knaus 580.

rundtsittegruppe plassert midt i vognen er mindre enn de du har i enden av vognen, så jeg hadde helt klart gått for en modell hvor du har den i en ende.
Vi har i alle fall ikke trang løsning i 580 rundt kjøkkent, men mange har kommentert at det er god plass der! Når det gjelder knaus 590 er de mye trangere, men like lange som 580.

Gammel 15-05-08, 15:28   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

.

Mannen kunne nok tenkt seg den istedet når me kjører ja. Men me har den mykje fast og da er det god med den store plassen.

Men korleis er det med alle på eit soverom?. Me hadde det i den forrige hobby vogna vår og syns det blei litt tett. Og tenker på når ungane blir litt større så er det dumt å ligge så tett. Men den vogna de har hadde nok vore alternativet vårt ja.

Gammel 15-05-08, 15:33   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

rundtsittegruppe plassert midt i vognen er mindre enn de du har i enden av vognen, så jeg hadde helt klart gått for en modell hvor du har den i en ende.
Vi har i alle fall ikke trang løsning i 580 rundt kjøkkent, men mange har kommentert at det er god plass der! Når det gjelder knaus 590 er de mye trangere, men like lange som 580.

Det er litt morsomt å gå i en butikk og snakke med en selger når jeg har fått litt info fra dere først. Denne butikken jeg var i selger ikke Knaus, men de hadde en sånn 580 inne brukt. Jeg kikket på den og synes den så veldig fin ut, men mannen i butikken mente at de køyene bare var for sporadisk bruk. Typisk besteforeldrevogn som av og til hadde med barnebarn. Mange forskjellige meninger.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.