|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har campingvogn?Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?
Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Noen som har campingvogn?
God plass er det ikke, men nå synes jeg området rundt komfyr og kjøkkenbenk aldri er romslig uansett hvor mye plass man har, det er liksom i det området alle samles når maten skal lages. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I farta!!
|
Skal du ha tre køyer oppå kvarandre blir det jo like trangt med denne modellen, men klart meir åpent på sida. Men i høgda blir det jo det samme. Ungane liker seg veldig baki vår. Virker trangt baki der for voksne men ungane har god plass. "Bli med på rommet mitt" som storebror sa til ei venninne.
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Noen som har campingvogn?Det eg liker ekstra godt med vår er at soveavdelingane er i ein ende og me har god (beste ein kan få) plass i kjøkken/stue avdeling. Eg orkar ikkje ha så liten plass i den avdelinga at ein ikkje kan gå forbi kvarandre omtrent. At det er litt trangt der ein skal sove gjer absolutt ingenting. God nok plass i massevis til å sove.
|
|
|
#5 |
|
I farta!!
|
Sv: Noen som har campingvogn?Men skal de kjøre med den eller ha på fast plass?.
|
|
|
#6 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Noen som har campingvogn?zip: sånn er det med mannen her og. Vi har knaus 580.
|
|
|
#7 |
|
I farta!!
|
Mannen kunne nok tenkt seg den istedet når me kjører ja. Men me har den mykje fast og da er det god med den store plassen.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er litt morsomt å gå i en butikk og snakke med en selger når jeg har fått litt info fra dere først. Denne butikken jeg var i selger ikke Knaus, men de hadde en sånn 580 inne brukt. Jeg kikket på den og synes den så veldig fin ut, men mannen i butikken mente at de køyene bare var for sporadisk bruk. Typisk besteforeldrevogn som av og til hadde med barnebarn. Mange forskjellige meninger. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|