Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 14:45   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Vi har en hobby 560 kmfe exclusive. Køyer i en ende, midtsitter og dobbeltseng i andre enden. Veldig fornøyd, men tilleggsvarme må til dersom du skal vintercampe. Det gjelder generelt ikke nordiske vogner. Dersom du kjøper brukt og må ettermontere anbefaler jeg el-jet.

Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.