Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 16:25   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi kjøpte en Adriavogn i fjor, men leverte den inn igjen pga noen småfeil. Samt at jeg fant ut at jeg ville ha FAST seng... Ryggen min krevet det
Så bestilte vi en splitter ny HOBBY vogn - kjempefin!!

Siden vi skal kjøre rundt med den så ligger vi rundt 500-520 på de vi har sett på. Den Hobby vogna har fast dobbeltseng, køyeseng og en liten sittegruppe i midten som kan bli seng. Dog fikk vi feil på den vogna vi bestilte nå og Og i og med vi har kjøpt helt ny vogn så vil vi ha ei som duger i mange år. Så vi har klaget.

Det vi har sett på i det siste er TEC http://www.tec-caravan.com/webconten...b73a864c31cddc
De ser fine ut!

Sitteplasser kan man jo ha i forteltet og. Så jeg vil heller prioritere god soveplass.. Denne feks:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.