|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?Hmmm, bor jeg i nærheten av Kaz og Laluna mon tro?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?Jeg er fra en av nabobydelene, så jeg har ikke førstehåndskunnskap om Ellingsrud mht barnehager og skoler, men jeg vet ihvertfall at det er mye bra i nærområdet, veldig flotte turområder sommer som vinter, spesielt til Mariholtet som er et yndet utfartssted for veldig mange, sykkelstier, lysløyper, ridesenter, aktive idrettsforeninger innen mange felt og forholdsvis kort vei til sentrum (20 min med t-bane?). Kaffebarer og restauranter begynner de fleste bydelene å få litt utvalg på, dog ikke Grunerløkka. Du har kort vei til diverse kjøpesentre, sykkelavstand til Losby Gods med golfbane, åpen gård, kanoutleie, mange fiskevann, hotell og restaurant. Det er korte bilavstander til veldig mye, Steinbruvann på Grorud om sommeren, kino på Kalbakken (men den er kanskje nedlagt
![]() |
#24 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?
Spørs det! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|