Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 21:03   #1
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Etter mange runder med oss selv har vi funnet ut at vi kanskje vil flytte litt ut av sentrum. Det er flere grunner til det (ikke i prioriteret rekkefølge):

  1. Vi Vi trenger mere plass, vi har for mye stæsj.
  2. Vi vil gjerne ha egen hageflekk med gjerde så vi kan sende ungen ut litt alene (før de fyller 18 år).
  3. Vi vil at ungene skal få gå på en bra skole! Den skolen vi sogner til nå er ikke bra.
  4. Vi ønsker ikke å ha så mye mer lån enn det vi har allerede, det er billigere på ”landet”.
Så endelig over til poenget.


Vi var i dag på visning, og så på et rekkehus på Ellingsrud Vest. Området virket veldig hyggelig og rolig, nærmest idylisk på en søndag ettermiddag.


Det jeg lurer på er om noen av dere som har kjenskap til området? Hvordan er miljøet? Hordan er skolen(e), tror adressen sogner til Bakås skole. Hvordan er barnehagedekningen i bydelen?

Vil bli veldig takknemelig for innspill


Sist redigert av Heiko : 16-04-07 kl 16:11. Årsak: fjernet et 1- tall
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:08   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Kan ikke egentlig svare på spørsmålet ditt, men vil bare fortelle om vårt valg, siden vi har tenkt på mye av det samme som dere. Vi hor i samme bydel som dere (jeg vet det siden jeg vet hvor Skilpadda bor. Lillegutt og vår storesøster gikk i samme barnehage før.) Vi skal flytte til en av drabantbyene om 1 1/2 år (skolestart-tid) Valget ble gjort av flere grunner. Vi bor rimelig sentralt, og det er deilig. Men det er mye trafikk, kjip skolevei, nå vil storesøster ut og leke på egenhånd. Til det er det for farlig/mye trafikk. Vi har valgt sted ut fra at at det ikke skal være alt for langt fra sentrum, T-bane er kjekt, skolevei er det greit å tenke på, og om det finnes barn i samme alder i nærområdet.
Spm. som barnehagedekning og skole kan du trolig få svar på ved å henvende deg til bydelen?
Lykke til med valget! Jeg forstår dere godt!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:24   #3
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Dere har absolutt tenkt noen av de samme tankene som oss Tiddelibom.

Alikevel synes jeg det er litt skummelt å flytte ut av sentrum også

Noen flere som har noen tanker å dele rundt Ellingsrud, eller annet ved det å bo i sentrum vs "landet"?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 15:39   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Nå bor heller ikke jeg på Elligsrud, men ikke så veldig langt unna.
skjønner godt at dere vil flytte ut av sentrum.
Det finnes mange fine steder på østsiden av sentrum. Visning på rekkehus der jeg bor i dag vet jeg. Stille og rolig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 16:13   #5
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Takk Obelix!

Flere forslag til bra steder utenfor byen tas i mot med stor interesse. Skriv gjerne om hva som er bra, og ikke minst om skoletilbudet.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 19:26   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 22:23.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 19:43   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Jeg trives veldig godt i bydelen vår. Så godt at Mr. Norway er litt oppgitt over at vi i det minste ikke kan vurdere en annen bydel hvis/når vi trenger mer plass. Jeg vil bli her! (Tror vi er i samme bydel som Monsoon faktisk?)

Fordeler: Relativt nær byen, man kan få utsikt, bra skoler, mye trær og grønt (man må søke om å fjerne trær fra tomtene; de er kartlagt!).

Ulemper: De har tatt bort T-banen som er nærmest oss pga oppgradering, og det tar vel to år før den er på plass igjen tenker jeg. Og boligprisene er dessverre høye her.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 19:54   #8
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 22:23.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:07   #9
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Jeg bor ikke så langt fra Ellingsrud. Jeg har gått litt tur i det området, og hvis det er der jeg tror det er så er jeg enig i at det virker veldig bra. Har tenkt mange ganger selv at her kunne jeg tenke meg å bo. Er det på "baksiden" av Tbanen? Altså, du går ut den laange tunellen, og kommer ut av fjellet?

Det som er fint der er at det ligger skjermet fra de store veiene (E6 og Østre Aker), samtidig som du har Østmarka rett ved siden av. Parkeringen og inngangen til marka mot Mariholtet ligger rett bortenfor, det er kjempefint å gå tur der både sommer og vinter. Det ligger en gård der også, hvor det er et ridesenter og det er fotballbaner hvor klubbene spiller.

Jeg vet ikke så mye om skole og barnehage, men Bydel Alna har god dekning, det vet jeg i alle fall. Bakås skole har jeg gått forbi endel, og det ser ut som en hyggelig skole utenfra i alle fall.

Det eneste "negative", slik jeg hører det fra venner og kjente som skyr Groruddalen, er at det er en høyere andel innvandrere enn ellers i Oslo.
Jeg ser at det kan skape noen vansker, blandt annet i forhold til kommunikasjon med andre foreldre i skole/barnhage, men min egen erfaring er at det løser vi stort sett veldig bra.

Groruddalssatsingen er også veldig spennende, synes jeg. Det er mange interessante planer og endel penger inne i bildet (Uten at jeg har satt meg godt nok inn i det enda).

En siste ting, som jeg har lyst til å trekke frem, er at det er veldig fint for ungene ute her fordi det er mange gang og sykkelveier, og flere er planlagt. . Det er også mange borettslag som er bilfrie (så godt som, litt kjøring blir det jo alltid, desverre) Mine barn har syklet til barnehagen fra de er 3 år. Storebror, som går i 1. klasse har helt bilfri skolevei, og går ofte alene både til og fra skolen. Det er parkering under jorda for de fleste borettslag, så bilene er litt mindre synlige enn i de eldre drabantbyene hvor bilene står parkert tett i tett.

Groruddalen har sine utfordringer,men jeg synes det er et spennende sted å bo, og det er mye fokus på denne delen av byen (fulgt av endel penger).

Det vi savner mest er cafeer og spisesteder, det er det ikke så mye av her, da må vi inn til byen. (Til gjengjeld hender det vi stikker bort på IKEA og spiser middag i ny og ne.)

Bare si ifra hvis det er noe du lurer på!


Sist redigert av Kaz : 16-04-07 kl 20:14.
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:22   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jepp. Og skrekkelig irriterende med t-banen. Har dog hørt at arbeidet går unna så det suser, så det er vel lov å håpe at de blir ferdige som planlagt, til neste sommer? :naiv:

Jeg hørte rykter om at de kanskje skulle utsette ferdigstillelsen til 2012!!! Håper det var en aprilspøk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:30   #11
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg hørte rykter om at de kanskje skulle utsette ferdigstillelsen til 2012!!! Håper det var en aprilspøk.

GISP! Ja krysser fingrene for at det var en dårlig aprilspøk. Savner banen spesielt nå som jeg er hjemme i permisjon. Så greit å smette barnevognen på t-banen i stedet for å bale med bil i byen :digresjon:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 20:54   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Nå har jeg googlet litt. Banen er forsinket et halvt år. Det var en saksbehandler i kommunen som sluttet - og dermed er det viktigste kollektivtilbudet til mange tusen mennesker utsatt i seks måneder!!!

Ellers har banen vår egen side på Wikipedia og egen folkeaksjon! Du verden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:31   #13
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Ja det har vært endel gå-sakte-auksjoner i forbindelse med dette. Her er det mange som er brennende engasjerte. Jeg er ikke helt der enda

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:25   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Har sendt deg en pm .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 22:50   #15
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

I likhet med Kaz bor jeg i nærheten, bare noen minutter med t-banen unna. Jeg går også tur i Ellingsrudområdet og Østmarka ganske ofte, og det er kjempefine forhold.

Vi har bodd her i ni år nå, og vi trives godt. Barnehagedekningen er bra, kjenner i alle fall ingen som ikke har fått plass.

Selv om prisene har steget ganske mye de siste årene, så bor man seg ikke ihjel her, sammenlignet med en del andre steder.

Vi har lyst til å flytte tilbake til byen når barna er ute av redet. Inntil det skjer, tror jeg jammen vi blir her vi er, det er topp for barn her.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:58   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Vi har akkurat flyttet fra der dere bor nå. Det var oss som fikk TV-benken og hjørnehylla - de gjør seg så flott i vår nye stue! Sender deg en PM!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:10   #17
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Tusen takk for svar både her i tråden og på PM.

Vi sitter enda i tenkeboksen, så det er fritt frem for flere innspill fra dere

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:11   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Vi har akkurat flyttet fra der dere bor nå. Det var oss som fikk TV-benken og hjørnehylla - de gjør seg så flott i vår nye stue! Sender deg en PM!

Gratulerer med ny bolig! Så bra at møblene passet inn

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:13   #19
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Vi har bodd her i ni år nå, og vi trives godt. Barnehagedekningen er bra, kjenner i alle fall ingen som ikke har fått plass.

Det kan jeg like!

Er det foresten noen som har en link som sier noe om hvordan barnehagedekningen er i de forskjellige bydelene?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:14   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ellingsrud Vest, et bra sted å bo?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vi sitter enda i tenkeboksen, så det er fritt frem for flere innspill fra dere

Jeg har aldri vært på Ellingsrud. :innspill: Men si fra hvis dere finner et ledig hus til oss også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no