|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Bluen: da har vi vært på treff sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Blåruss i '97, med samme budsjett dom Pepper.
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Passe mye festing og litt klining i fremmede russebiler.
![]() |
#24 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var rødruss, som i at jeg hadde en russelue (som ikke passet) og et russenavn som var mitt eget navn i anførselstegn (jeg var litt ironisk av meg). Jeg var på et par grillfester og gikk hjem når de utartet, samt deltok på en overnatting på skolen. I hovedsak syntes jeg feiringen var tåpelig da også, og det var rimelig uinteressant når man var edru hele tiden.
![]() |
#25 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Var rødruss i 93, mine foreldre sponset ikke bildeltagelse, men det var nok biler på skolen og jeg fikk alltid sitte på. Ville ikke bli kalt t-baneruss...mye festing og fyll, litt knutejakt som rundkjøringer og kysse en politimann. Hadde eldre kjæreste, men det ble nok festing. Var på et par stortreff og utestedfester. Var med i russetoget i Oslo, sant krasjet litt i barnetoget lokalt. Morsom tid. Ang sex var vi på skolen min rimelig ordentlige, men det gikk rykter om at det gikk for seg på andre siden av byen.
![]() |
#26 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ-97 her. Dette var i Nord-Norge og treffene foregikk i sør så det deltok vi aldri på. Russebuss og andre dyre russeaktiviteter drev vi heller ikke med. Jeg var nok en ganske kjedelig russ. Tok noen knuter, men drakk lite og syntes fyll bare var slitsomt. Tror de fleste oppførte seg ganske bra da.
![]() |
#27 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Røduss i 1982 så jeg slår dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ 94 på bygd på Østlandet. Jeg var stort sett temmelig prektig, snill og grei. Jeg var "god og full" noen få ganger, men gjorde ikke noe jeg tregnte å angre på etterpå. Var ikke med på russebil eller russetreff, men var med på lokale russearrangementer, innsamlingsaksjon, russerevy, lærervekking og russetoget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 07-05-15 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ på slutten av 90-tallet. I Asker. Det var gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ 92, var ganske mye med, men ikke av de verste kramperussene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Det var forresten mye sex i buskene i kongeparken husker jeg. Ikke jeg da, det skulle tatt seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
villende
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ '94. Hadde en veldig morsom russetid som var preget av at vi var en stor gjeng jenter fordelt på to biler, som hadde det skikkelig gøy sammen. Vi var på det som var av russetreff på Tryvann ogvar på russestevne på Hamar. Og vi var stort sett utrolig flinke til å ta vare på hverandre, noe som i ettertid nok var lurt. Nesten alle hadde lappen, kjøring gikk på omgang. Det var alltid minst en av oss som holdt sjåføren med selskap, sånn at vi var to edru og to relativt edru som passet på resten og jaget slitsomme gutter hvis det var noen som var litt vel utpå. Dealen var at alle skulle hjem, hvis gutta var interessert nok, så fikk de heller følge opp i edru tilstand (og det funka, det var flere av oss som var single da russetiden startet som faktisk endte opp med å få kjærester i løper av russetiden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Borte
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var lite aktiv i russefeiringen og drakk ikke alkohol en eneste gang. Russedressen var så ren at jeg nesten var litt flau på 17. Mai. Kjæresten min var fem år eldre enn meg og jeg hang mest med han - han var dog lite interessert i russefeiring. Og så fikk jeg sugerør i lua for å være edru fra 1 - 17. Mai.
![]() |
#35 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var russ i '88, men var lite med på feiringa, egentlig. Var med på russedåpen og 17.mai, og èn russekro, men da kjørte jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var rødruss i 91 og var med på det aller meste bergensrussen arrangerte + på treff i kongeparken. Vi hadde russebil, dress, sko, genser, jakke, kort - det aller meste altså. Vi startet festingen tidlig på høsten, hadde ørten knuter i lua, drakk enorme mengder med alkohol og tok for oss av det annet kjønn. (Jeg fikk kjæreste det året, så jeg roet meg heldigvis på den fronten.) vi drev ikke med hærverk, "kun" fyll og sex. Jeg gikk ned minst en karakter i de fleste fag og hadde ingen tanke for at russetiden en gang var over og hva da, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
maler
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var rødruss i 95 og var med på akkurat så lite at jeg egentlig like godt kunne latt være, det var mest et pliktløp. Noe var jo gøy da selvfølgelig, men det var mest sånn jeg hadde funnet på med venner likevel. Og den gangen lå tentamener strødd inni russefeiringa slik at noe særlig feiring var inkompatibelt med å fullføre skolegangen brukbart.
![]() |
#38 |
This is normal!
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var en aktiv russ med fest og fyll og knuter og ølkassa og døgning og russebil og russekort og det meste egentlig.
![]() |
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Rødruss -96. Jeg hadde russedress og brukte den på skolen i mai, var med på to russekroer i forkant. Selve russefeiringen hoppet jeg over, var kun med i toget på 17.mai. Etter eksamen hadde vi fire bestevenninnene i klassen en skikkelig fest.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 07-05-15 kl 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var en anorektisk, stillferdig og edru russ uten venner.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|