|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Det skrives mye om russ og holdninger, og at en del ikke har forandret seg. Selv kjenner jeg vel knapt igjen noe, og undres på om dette til en viss grad handler om hvor i landet man kommer fra, eller om det rett og slett var grupperingene man var i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ i Trondheim i 98, og jeg kjenner ikke igjen dette, ja hva skal man kalle det, det som har med de russesangene å gjøre i det hele tatt.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var visepresident i rødrusskullet i 1996, Trøndelag.
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Her i byen merker vi knapt russen, de har ikke biler engang. Vi var nok værre.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var skikkelig døll.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?En ganske lite aktiv en, jeg drev med politikk og sånt.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ på Lillestrøm i -92, som medlem av den heller tekkelige russebilen Tøffelberget.
![]() |
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var russ i -91. Skolen jeg gikk på var ganske ny, og hva som skulle være skolens russelogo var oppe til avstemning allerede i høstsemesteret. Valget falt på en kanin som slo opp en blotterfrakk, og ut stakk en stor erigert penis. Jeg skal ikke si at det var dette som fikk meg til å distansere meg fra russetiden, men det hjalp godt. Jeg hadde dog russedress (bestilte uten logo, og malte i stedet kvinnefrontsymbolet, og "kvinner kan, kvinner vil" på ryggen (
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?En aggressivt prektig en.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var russ sammen med Dixie i 2001, tre år senere enn vi "egentlig" skulle vært russ. Jeg var "kjedeligruss".
![]() |
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Knuter kan jeg ikke huske at jeg beskjeftiget meg noe særlig med, og russekort hadde jeg ikke. Men jeg er jo glad i fester og festet så mye jeg kunne uten at det gikk utover karakterene.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ-94. Jeg har på tre russetreff, tror jeg og var delvis med på en buss med masse krangling og noen skikkelig plagsomme jenter.
![]() |
#14 |
Peppy!
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var blåruss i -97. Russebudsjettet mitt var på 0 kr, og den tyngste knuten jeg orket var å døgne en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg ble diagnostisert med kyssesyken 1. april året jeg var russ. Heldigvis ble jeg friskmeldt til 1. mai, men formen var likevel ikke helt på topp. I tillegg gikk jeg på en linje som hadde eksamener gjennom hele russetiden, så jeg var med på noen fester og tok noen få knuter, men alt i alt en veldig lite utagerende russetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var rødruss i -87. Vi var første kullet som laget russerevy her og det var det største. Noen russekroer, vi hadde dresser mer eller mindre hele tredje året, men vi kan ikke ha gått i det hverdag. :trorikkedet: sikkert bare på russerelaterte tilstelninger.
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Jeg var russ-91, og tilbragte mesteparten av tiden bak rattet eller dyttende på vraket av en Ford transit vi hadde.
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Kjem det som noko bombe at eg var kristenruss? Men me var saman med resten av russen også, og la våre arrangement til andre tider, så me kunne få med oss begge deler. Eg var svært skikkeleg.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ i Trondheim i 98. Rolig og fin feiring. Litt fester, mye klassearrangement, og vi ordnet oss egne russekrav, fordi vi syns den offisielle listen var så teit.
![]() |
#20 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?Russ-93. Jeg festet endel, men var prektig nok til å gjennomføre alle tentamnene som var lagt midt i russetiden med stil og gode karakterer. Jeg drakk meg ordentlig full og har minner om at jeg klinte med en gutt langt nedi skråningen på Hellerudsletta. Vi lå visst rett ved siden av de andre... Jeg tok noen knuter og synes det meste var morsomt. Jeg hadde ikke sex med noen, og ikke var jeg med på russebil heller.
![]() |
|
|