|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Her er mine.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!
De er helt supre. Jeg er ikke veldig glad i hverken gummistøvler eller cherrox, for synes han blir kald og klam på beina. Vi har kjøpt dem et nummer for store, og lagt i ullsåler, og det er i hvert fall ikke noe tema lenger. De er også mye bedre å gå med på is, fordi de er i mykere gummi, ikke så glatte når det regner på våren, og det fortsatt er litt glatt hist og her. |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes de er helt topp jeg! Litt varmere enn de andre vanlige støvlene jeg har, definitivt mye bedre såle. Og de holder fint til utpå vinteren med ullsåle og ullsokk i. Men jeg har brukt dem altså, i skauen, på tur, trening med bikkja, aktivt bruk. Til det bruket er det de beste støvlene jeg har hatt, men hakker mer "slarkete" enn turstøvler selvsagt. Jeg har en sånn halvhøy variant nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Jeg har kjøpt et par på Skoringen i dag av merket B&CO. De er beige med brunt mønster og en slags brun "sokk" øverst. 299 tror jeg de kostet.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Jeg sverger til Ilse Jacobsen sine støvler.Har sorte og regnkåpe fra samme merke.Kittfarget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!gratulerer med nye støvler |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Jeg skal vvurdere Ilse som "støvletter" om det blir en regnfull sesong. Men til turbruk i småskolen passet de ikke synes jeg.
![]() |
#28 |
Leser
|
Siden du har lekre og smale legger tror jeg heller jeg ville ha gått for de korte til IJ. Synes det største fortrinnet med IJ er at de er så vide, er "litt" misunnelig på deg pga leggene.
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Har ikke sett de korte jeg. På Skoringen hadde de røde og kittfarget + noen nye svarte med strass-spenne.
![]() |
#30 |
Leser
|
De har de korte på Valentinlystsentret så jeg. (Har glemt hva butikken heter, men det er ikke så mange klesbutikker der. 2 stk) Her er et bilder fra websiden hennes. Jeg så bare de nederste på butikken.
![]() |
#31 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!De nederste var jo litt kule! Men om jeg skal ha vil jeg nok ha de høye for da skal jeg bruke de som støvletter på skitværsdagan
![]() |
#32 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Jeg har viking retro. Er veldig fornøyd, men jeg har ganske små føtter i fht høyde, så de er faktisk litt knappe i leggen. Har lyst på et par Ihlse også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jeg må ha støvler i høst!Jeg synes ikke Ilse er så veldig deilige å gå langt i altså. De er snadder på "hente i barnehage" og liknende, og når søledammer skal bekjempes, men til turbruk eller i mange timer daglig ville jeg valgt noe annet. Jeg får litt Donald Duck-gange i dem merker jeg.
![]() |
![]() |
#34 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg som har en fot som "faller inn" når jeg går merket det med EN gang at de var veldig "slappe". Må nok ha innleggsåler. :geek: |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
Jepp, derfor jeg ikke kjøpte de (bl.a.).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|