Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg må ha støvler i høst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 21:18   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha støvler i høst!

Her er mine.
Jeg har brukt dem mye til og fra jobb i høst/vinter - jeg jobber på Bryggen i Bergen, og må dermed være skodd for springflo i tide og utide.

Jeg digger fargen, de matcher regntøyet mitt perfekt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg støvler.jpg (13,0 KB, 25 visninger)
Gammel 06-08-07, 22:06   #22
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hvordan er de i bruk?

De er helt supre. Jeg er ikke veldig glad i hverken gummistøvler eller cherrox, for synes han blir kald og klam på beina. Vi har kjøpt dem et nummer for store, og lagt i ullsåler, og det er i hvert fall ikke noe tema lenger. De er også mye bedre å gå med på is, fordi de er i mykere gummi, ikke så glatte når det regner på våren, og det fortsatt er litt glatt hist og her.
Men de han har heter Dock Boots, ikke de du viste bilde av. Hans er lavere.

Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:17   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Kan du ikke si litt om hvordan de er å bruke? Jeg kan godt tenke meg å bytte ut de vanlige støvlene jeg har...

Jeg synes de er helt topp jeg! Litt varmere enn de andre vanlige støvlene jeg har, definitivt mye bedre såle. Og de holder fint til utpå vinteren med ullsåle og ullsokk i. Men jeg har brukt dem altså, i skauen, på tur, trening med bikkja, aktivt bruk. Til det bruket er det de beste støvlene jeg har hatt, men hakker mer "slarkete" enn turstøvler selvsagt. Jeg har en sånn halvhøy variant nå.

Jeg har en venninne som jobber i barnehage, og det var hun som først anbefalte dem til meg. Hun bruker dem ute i barnehagen hele tiden.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 19:15   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt et par på Skoringen i dag av merket B&CO. De er beige med brunt mønster og en slags brun "sokk" øverst. 299 tror jeg de kostet.

De hadde Ilse Jacobsen på Skoringen også, men både de og Viking retro var for vide i leggen og for høye til mitt bruk.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 19:21   #25
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sverger til Ilse Jacobsen sine støvler.Har sorte og regnkåpe fra samme merke.Kittfarget.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 19:22   #26
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

gratulerer med nye støvler

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 19:24   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal vvurdere Ilse som "støvletter" om det blir en regnfull sesong. Men til turbruk i småskolen passet de ikke synes jeg.

Gammel 07-08-07, 19:47   #28
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skal vvurdere Ilse som "støvletter" om det blir en regnfull sesong. Men til turbruk i småskolen passet de ikke synes jeg.

Siden du har lekre og smale legger tror jeg heller jeg ville ha gått for de korte til IJ. Synes det største fortrinnet med IJ er at de er så vide, er "litt" misunnelig på deg pga leggene. (PS! Smilefjeset var det eldstejenta som valgte, kanskje ikke helt passende.)

Gammel 07-08-07, 20:06   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har ikke sett de korte jeg. På Skoringen hadde de røde og kittfarget + noen nye svarte med strass-spenne.

Gammel 07-08-07, 20:16   #30
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har ikke sett de korte jeg. På Skoringen hadde de røde og kittfarget + noen nye svarte med strass-spenne.

De har de korte på Valentinlystsentret så jeg. (Har glemt hva butikken heter, men det er ikke så mange klesbutikker der. 2 stk) Her er et bilder fra websiden hennes. Jeg så bare de nederste på butikken.

Gammel 07-08-07, 20:18   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

De nederste var jo litt kule! Men om jeg skal ha vil jeg nok ha de høye for da skal jeg bruke de som støvletter på skitværsdagan Med bukse nedi blir de vel litt bedre, jeg prøvde de med capri i dag.

Gammel 07-08-07, 20:24   #32
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har viking retro. Er veldig fornøyd, men jeg har ganske små føtter i fht høyde, så de er faktisk litt knappe i leggen. Har lyst på et par Ihlse også.
De er jo foret med ull og litt mer egnet på vinteren.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:52   #33
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke Ilse er så veldig deilige å gå langt i altså. De er snadder på "hente i barnehage" og liknende, og når søledammer skal bekjempes, men til turbruk eller i mange timer daglig ville jeg valgt noe annet. Jeg får litt Donald Duck-gange i dem merker jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:54   #34
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg synes ikke Ilse er så veldig deilige å gå langt i altså. De er snadder på "hente i barnehage" og liknende, og når søledammer skal bekjempes, men til turbruk eller i mange timer daglig ville jeg valgt noe annet. Jeg får litt Donald Duck-gange i dem merker jeg.

Jeg som har en fot som "faller inn" når jeg går merket det med EN gang at de var veldig "slappe". Må nok ha innleggsåler. :geek:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:56   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jepp, derfor jeg ikke kjøpte de (bl.a.).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.