Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pusse sølv til bunaden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 18:55   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pusse sølv til bunaden?

Som noen kanskje har fått med seg så nærmer 17. mai seg med stormskritt. Det er jammen ikke enkelt å være bunadsansvarlig i heimen når ens egen mor befinner seg mange mil unna. Så da får jeg søke hjelp her da.

Det gjelder altså sølvet til bunaden. Jeg har fått nytt konebelte til bunaden min, og jeg ser at de sølvdingsene er blankere enn resten av sølvet mitt. Det andre sølvet er 15 år gammelt, og har såvidt meg bekjent aldri vært pusset. Skal det pusses? I så tilfelle, hva bruker jeg? Det er veldig fint hvis det selges på Rimi, for jeg tror ikke jeg rekker gullsmedbutikken nå før det stenger. Og dette bør fikses i kveld. Noen som kan hjelpe?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bunad, bunadssølv, uselvstendige mammadalter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.