|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Live and let live
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett
![]() |
#22 |
Epikur
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettOh my God!
![]() |
#24 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette var grunnene til at BV synes at noen andre kunne ha omsorg for barnet hennes? Hun skjønner ikke selv at HVERT av disse punktene er uakseptable? Hun vil ha erstatning av det offentlige? Christ... Hva slags liste advokaten HENNES sto på skulle jeg likt å vite.
![]() |
#25 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg får frysninger av slikt! Her ligger det så innmari mye bitterhet, uansvarlighet og paranoide forestillinger bakt inn i gode intensjoner. Det er forsåvidt greit med ytringsfrihet og at man skal kunne legge ut en slik side, men det er skummelt fordi syke mennesker trekker til seg syke mennesker (min mening)
![]() |
#26 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettFra den samme hjemmesiden:
![]() |
#28 |
Viser tenner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettVe, de fleste er nok oppegående nok til å ikke ta det særlig seriøst. Ser at det er en herfra som tydeligvis er litt sur, for det står opplyst noen navn fra her jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Epikur
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettI mine år i barnevernets oppsamlingsheat møtte jeg mange sprutgale mennesker. Jeg er veldig positiv til at man skal være kritisk til Makta, altså, og klart man har masse makt når man trer inn i familiens innerste sfære og vurderer omsorgen, det som kanskje virkelig karakteriserer oss som mennesker. det er en makt man skal være veldig ydmyk overfor. Det samme skal alle sakkyndige og fagfolk som jobber med dette. Det er mennesker og noen blir skadelidende.
![]() |
#31 |
By the Sea
|
![]() |
#32 |
Viser tenner
|
Dette er min klare oppfatning også, og inntrykket mitt er at BV får stadig flere og stadig grovere volds- og omsorgssviktsaker på bordet. I arbeidet med akuttpasienter ser man ofte skader som gjør at man automatisk tenker mishandling, men det er vanskelig, selv med gode bevis, å få barnet fjernet fra hjemmet. Tvilen kommer alt for ofte foreldrene til gode ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettUnnskyld meg meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Live and let live
|
Jøss, så ignorant. Jeg finner slikt veldig skummelt, og jeg er jublende glade for at det faktisk finnes et barnevern, all den tid det finnes så forskrudde mennesker.
![]() |
#35 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
' Sist redigert av Pio : 21-06-08 kl 15:52. Årsak: Manglet enn quote-tag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett
Hun har skrevet endel av bøkene på svartelistene deres, så det må være derfor.
![]() |
#38 |
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg syns dette er en veldig ubehagelig gjeng. Minner meg litt om abortpresten Nessa & co for en 15 år siden. Har sett de nevnte håndskrevne lappene henge på butikken, og ordlyden er ikke pen. Har også sett ei dame sitte rundt ved butikkene og selge lodd med noen hjemmestrikkede sokker til premie, og hun så veldig lite innbydende og hyggelig ut. En ting er å kjempe for en sak man tror på, men når det blir på en så ubehagelig måte som dette blir det bare ekkelt syns jeg.
![]() |
#39 |
Epikur
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettMin gode venn som har vært sakkyndig psykolog i slike saker har fått noen veldig ubehagelige brev og telefoner.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett
Ja, jeg har lest alle bøkene hennes. Hun er jo en fagperson, sosionom og forsker sådan, og at de kaller henne en dikter sier vel bare sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|