|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var der senest i dag. Dropp sabeltann. 3 år er altfor ungt. (har jobbet der, og veldig mange under 5 enten sover eller griner..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vaklende
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Løvedelen var foresten stengt i dag pga de nyfødte løveungene, og parkeringen var et h*****, og det er et ord jeg sjeldent bruker. Men alt var verdt det da vi kom inn. Hvis mulig ville jeg forhåndskjøpt billetter. Vi hadde ikke med vogn, men nå er Lærlingen i bedre form en de fleste voksne. Til normale barn under 4-5 år eller så ville feks en sykkelvogn som kan gjøres om til vogn vært ideell. Matpakke er sikkert greit, men det var ikke noe særlig kø på matserveringer i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Dyreparken har mye som er gøy, men jeg liker meg dårlig der i juli. Da er det ganske stappfullt. Jeg hadde heller ikke tatt med en treåring på Sabeltannforestilling på svarte natta, med mindre han var manisk sjørøverinteressert og ønsket det veldig selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Blås i Sabeltann, da. Sønnen min på 5 har aldri vært interessert i ham, og vi har ikke tenkt oss på noe show. Men vi skal se dyr! Det elsker han.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Ville besøkt dyreparken ja. Kjemepkos, tom i juli. Sabeltann show fungerte ikkje på min då han var 4. Så personlig ville eg ikkje tatt med en 3 åring, innbiller meg at en 3 åring ikkje klarer å ta del i handlinga. |
![]() |
![]() |
#27 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Det trenger ikke koste så mye! Jeg fant en bra link med pakkepris for overnatting og dyreparkbilletter, se her: http://www.sorlandet.com/?articleid=482 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kidding, right?
|
Det må være mørkt; det er jo et utendørsshow med etterhvert ganske mye pyrotekniske effekter.
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
10 000??? For en fam på 3??? |
![]() |
![]() |
#30 |
Peppy!
|
Hvis vi skulle dratt (som er høyst usikkert) så ville det vært førstkommende søndag.
Tre netter på hotell: 1600*3 = 4800 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var i dyreparken i går og storkoste oss. Prinsen ville knapt gå fra løveburet der to majestetiske løvepappaer lå og solte seg i glansen av beundrene menneskebiffer bak glass
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi skal i år i Dyreparken for tredje året på rad. Vi voksne gleder oss for vi elsker parken og Poden gleder seg villt til å se Kaptein Sabeltanns smokkarium hvor smokkene hans "ligger". Håper bare på pent vær på fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var i Dyreparken i juli i fjor, og det var kjempefint! De eneste plassene det var mye kø var ved tømmerrenna og de elektriske bilene, og så var det ganske tett med folk i Sabeltanns Verden. Men det var virkelig verdt turen og pengene, vi storkoste oss alle sammen, og syns nesten to dager i parken var litt lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
fri
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi har vært der i høysesongen hvert år de siste årene, og jeg synes ikke det er så ille fullt. Klart det er kø ved Tømmerrenna og nå også ved Sabeltannskuta siden man ikke lengre kan hente billetter på forhånd. Men det er så mye annet å finne på, og jeg synes egentlig det er litt koselig med mye folk jeg da.
Trallene kan være ganske tunge. De har fått noen nye som er litt lettere å dra som jeg byttet til nå. Vi har alltid med en kjølebag med niste og drikke, og finner en plass å spise lunsj i parken. Barna kan også hvile seg oppå tralla innimellom, men er de små så lønner det seg med egen vogn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Hvis dere drar bør dere beregne å være i parken før åpningstid (iallfall hvis dere kjører) slik at dere slipper kø for å komme inn i parken (og får parkert nærme inngangen). Gjør aktivitetene med det samme, for køen blir større og større utover dagen. Planlegg ruten gjennom parken så dere slipper å gå mye fram og tilbake og samtidig får med dere forestillinger og fôring av dyrene dere er interessert i.
![]() |
#36 |
Javel
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var også og spiste på Afrika restauranten i fjor. Og jeg synes det var veldig bra. Til og med de kresne ungene mine gaflet i seg fra buffeen.
![]() |
#37 |
|
Åh? Er det nytt av året? Husker vi kom dit i fjor og ble ganske skuffet da første ledige billetter først var kl. 18.30. Ble ikke noe skute på Poden dengang og vi hadde planer om å løpe strake veien for å finne billetter når vi kommer dit på fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
fri
|
Ja, det er visst det. Sikkert greit for de som ikke skjønner tegninga med en gang og løper rett inn og henter billetter når man kommer inn. Det var lang kø helt i starten, men jeg vet ikke hvor lang kø det blir utover dagen. Vi kuttet ut turen i år. Kan tenke meg at det er mindre kø på den andre holdeplassen utover dagen. Er nok mer rettferdig slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var på sabeltannshow med alle ungene (3, 5 og 8) for to år siden og jeg syntes det var en flott forestilling - magisk i mørket med fyrverkeri og masse effekter. Ungene syntes det var stor stas! |
![]() |
![]() |
#40 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Jeg noterer ned råd og tips :dyreparknovise:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|