|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Takk for tips, Irma! Mannen har gjort som du foreslo, og vi har hatt noen fra Acme innom. Nisjen i gangen som skal ha garderobeskap, er nesten (men selvfølgelig bare nesten
![]() |
![]() |
#22 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Vi er nettopp ferdige med å lage skyvedørsgarderobe på soverommet vårt, som var 295 cm. bredt, ergo 5 cm for smalt for ferdigløsninger. Og jeg ville ikke prioritere skreddersøm.
![]() |
#23 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!30 000?
![]() |
#24 |
Off the map.
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Jeg har god erfaring både med garderobemannen og med Ikea.
![]() |
#25 |
intro
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Nei, ikke sant, vi kan da vitterlig ikke det? Jeg må virkelig stoppe mannen før han takker ja til dette, altså. Det er jo helt vanvittig!
![]() |
![]() |
#26 |
intro
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!
Problemet vårt er at nisjen er 1,97 bred og følgelig ikke lar seg kombinere med IKEA-skrogene, ellers kan jeg garantere at vi hadde brukt dem.
![]() |
![]() |
#27 |
Off the map.
|
Her har jeg et forslag som kanskje kan funke.
![]() |
#29 |
intro
|
Ja, det var lurt! I bunnen der kan man jo evt. sette noen skohyller e.l. Nisjen er for øvrig grunnere enn 50 cm også, tror jeg, så vi kommer uansett til å bygge utenfor den, for det er godt med plass. Ergo kan vi fint bruke vanlige IKEA-stammer som grunnlag.
![]() |
![]() |
#30 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Jge synes Garderobemannen er dritdyr. Vi betalte 10 000 for halvannen meter med skyvedør i fjor, og det var på tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Trøtt
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Jeg ville aldri gått for Garderobemannen, selv om man fikk et godt tilbud. Vi holdt på i 4 måneder, og selv etter det klarte de ikke å levere. Vi endte dermed opp uten skyvedorsgarderobe, nå drar vi til Ikea og mekker noe selv.
![]() |
#32 |
intro
|
![]() Sv: Garderobeløsninger - trenger tips!Takk for avbefalinger! Det ser ut til at Garderobemannen er i ferd med å melde seg ut på egen hånd også. Jeg sendte dem en mail med mål etc. og bad om et tilbud for over ei uke siden, og har ikke hørt noe. Derimot har vi vært hos ACME og kikket på de dørene de hadde foreslått for oss der, og fikk et godt inntrykk. Vi undersøker også en Elfa-løsning som ser ut til å bli rimeligere.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|