|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!
Vi alle har vel vært der i hurmulhei- stunder, ja! Både en og kanskje flere ganger.... TIL OG MED OSS PEDAGOGENE..!
![]() |
#22 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Bli med på festen du for det du da? Det er når man ikke forventer at det skal bli gøy at det blir gøy.
![]() |
#23 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Jeg er ikke i festhumør.
![]() |
#24 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!her tror jeg det hjelper bare å få unga i seng....
![]() |
![]() |
#25 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Dager som dette kan du le av (eller snufse av) om noen år...
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() |
#27 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!En unge hver er lurt, det funket fint for oss i dag kjente jeg. Det blir litt pusterom av det! Det er ikke noe gøy å springe etter 1-2-åringer, sikkert ikke for ungen heller.
![]() |
#28 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Jeg skjønner deg, tro du meg. Jeg våger meg på å fastslå at problemet ikke er julen, ikke er hjemmedager, ikke er kaldt vær - men for lite søvn. Da blir evnen (og bittelitt viljen) til å finne konstruktive løsninger helt borte for min del, og det hele ender med konstant nedadgående spiral. I går sukket jeg tungt da jeg tenkte på at det er en hel uke til barnehage. Jeg har sovet lenge i natt (jada, jeg er er heldig som har sovende barn om natten, men det har ikke vært sånn så lenge), og plutselig har småbarnsilværelsen et lyserosa skjær igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Barna er for så vidt greie. Men mannen har jeg lyst til å selge mot porto i dag. Kursen hans har falt betraktelig nå når han har lang juleferie.
![]() |
#30 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#31 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Signerere, signerer og signerer atter igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
Ja, det er nok lurt. Han var ikke med på juletrefesten i fjor, så tenkte han kunne få bli med i år liksom. Deling av barn er nok lurt, men akkurat nå var jo dette en ettermiddag der mannen sto og fiksa middag, kan liksom ikke sende han ut med Hannah da
![]() |
#33 |
En som trener
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Jeg lurer på om du har blitt lurt av Frank. Å lage ribbe innebærer ikke annet enn å legge den i langpanna, helle i 2 dl vann, ha på folie, ta av folie. Finito. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
I mål
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Jeg synes også Frank fikk en lett oppgave her. Og så må dere ikke lage så avanserte middager hvis de tar hele dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Huff |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Kunne ikke P vært hjemme med F da? Eller jeg ville jo valgt å lage ribben selv, slik MinaX sier.
![]() |
#37 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Ja, ut må vi! E har vært syk her så det har blitt mye inne på ham (og meg), mens faren er flink og har vært på skitur og sånt med minstegutten.
![]() |
#38 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Det var jeg som sa at F ikke trengte bli med, siden ingen av mine søstres menn skulle være med. Det var ikke SÅ pes på juletrefesten altså, men det ble bare sånn at i dag rant det litt over for meg. Det har nok NOE med hormoner å gjøre også.
![]() |
#39 |
I mål
|
![]() Sv: Oh jul med din glede - my ass!Jeg tenker også vi må ha en skikkelig uteplan imorgen siden dagens utetur ble en liten tur på kirkegården |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren nok
|
Ting er LITT lettere med Hannah på 4,5 ja.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|