|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Hadde jeg vært rik hadde jeg hatt hjelp som vasket, støvsugde, ryddet og brettet klær. *drømme*
![]() |
#42 |
Off the map.
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Det er så utakknemlig jobb, å vaske klær. Og jeg mistenker at vi vasker unødvendig mye, ungene skifter støtt. Jeg prøver å si at man kan bruke en bukse i flere dager om den ikke er flekkete. Men det havner stadig i skittentøyet. Og enda har jeg bare to unger, tenker med gru på de som har enda flere. Og kommer man "on top of it" så nytter det ikke å hvile på laurbærne, da er helvete løs igjen før man rekker å si vaskemaskin.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!
Her ble det litt bedre etter at vi fikk vaskemaskin med 11 kg kapasitet. Litt enklere med skippertak da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Kakemonster
|
Det må jeg også. Ettåringen er så innmari klengete og utforskende på en gang nå, så går jeg ned alene blir det hyling, og tar jeg henne med blir det vaskemiddelutforsking og trappeklatring og dobørstejakt og jeg vet ikke hva. Det blir ihvertfall ikke vasket så mye klær når hun er våken.
![]() |
#45 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Egentlig gjør det meg ingenting med sortering, oppheng og bretting.. Ihvertfall ikke om jeg får gjøre det i fred.
![]() |
#46 |
En som trener
|
Jeg tar det ut av skittentøyskurven, jeg da. Helt uaktuelt og unødvendig med ny bukse hver dag når man er 9 år, som min er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Jeg syns forsåvidt ikke det er så ille å vaske klærne, det verste er å henge opp og brette klærne. Jeg har en plan om et skippertak når ungene skal til faren neste helg.
![]() |
#48 |
Pauset
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Jeg vasker for 2,5 personer og har også et fjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|