|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Korleis er bruken av syltetøy til dine barn? | |||
Brukar berre syltetøy til spesielle dagar / anledningar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 36,89% |
Brukar berre lettsyltetøy til spesielle dagar / anledningar |
20 | 19,42% |
Stort sett fri bruk av syltetøy |
19 | 18,45% |
Stort sett fri bruk av lettsyltetøy |
9 | 8,74% |
Og sidan eg alltid lagar teite pollar; er er ein "annet". Spesifiser og kjeft på meg. |
17 | 16,50% |
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Svarte annet, vi har sjelden syltetøy i hus. Når vi har så får han det en sjelden gang, men det er ingen hit hos han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her går det bare i proteinpålegg som grov leverpostein, hamburgerrygg, servelat og fårepølse... ja og så får lillesøster Tahini siden den inneholder mye kalsium og hun ikke får melkeprodukter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Hvorfor ser jeg ikke svarene selv om jeg har stemt? :klørihodet:
![]() |
#44 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Prinsen er ikke så glad i syltetøy, så de sjeldne gangene han vil ha, får ha. Han får jo prim, og det er jo sinnsyke mengder sukker i det også. (heller ikke det hele tiden, selvfølgelig)
![]() |
#45 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Vi bruker bare sultetøy på vafler; ikke på brødskiva. Mannen spiser overhodet ikke syltetøy (han liker ikke røde bær!), og jeg har aldri brukt det som pålegg.
![]() |
![]() |
#46 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Liker ikke røde bær? Hva er det for no tull?
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!
Stort sånn er det her også. Men jeg bruker nok heller litt for lite sukker, så det er bare jeg som liker det |
![]() |
![]() |
#48 |
Etylbarbital
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!
![]() |
#49 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Vi har svært sjelden syltetøy, da ingen av oss spiser det på brødskiver. Junior har tydeligvis fått det noen ganger i barnehagen og skryter av at det er så godt, men når han får tilbud om syltetøy f.eks hos farmor så vil han ikke ha det
![]() |
#50 |
ej ikke møjkets heije
|
Nei, blåbær defineres også som røde ........ eller han mener ikke at de er røde, men spiser altså ikke blåbær heller.
![]() |
![]() |
#51 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Ingen av mine liker syltetøy. Så jeg kan vel egentlig ikke gi noe svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!Vi har litt syltetøy i havregrøten i stedet for sukker f.eks, det er frokost for guttungen kanskje tre morgener i uka. Ellers får han på brødskiva en sjelden gang når han ber spesielt om det, f.eks. søndag morgen til barne-tv.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Re: Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!
Signerer bare jeg, det var jo uansett akkurat det jeg ville skrevet.
![]() |
![]() |
#54 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Tynt lag med syltetøy til frokost. Oppå skikkelige grovskiver. De er, som meg, ikke så glade i mat om morgenen, men trenger det for å komme i gang. Syltetøy er det som skal til for at de får i seg mat akkurat da.
![]() |
#55 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Liker ikke syltetøy vi, så stemte det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Syltetøy av typen "mer bær, mindre sukker" brukes til frokost hver dag her i huset. Ikke til nistemat, men vil noen ha ei skive til kvelden så får de det også.
![]() |
#57 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her kan poden av og til få et tynt lag syltetøy på skiva, men det hører til sjedenhetene - han er nemlig ikke spesielt glad i det. Hadde han hatt lyst på det ofte hadde han allikevel ikke fått mye/ofte.
![]() |
#58 |
flisespikker
|
Rørte bær regner jeg også som syltetøy.
![]() |
#60 |
flisespikker
|
Tror det er mange som bare kaller det "syltetøy" når det er kokt, men jeg er vant til å kalle det syltetøy enten det er kokt eller rørt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|