|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
trøtt
|
![]() Sv: Re: Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?
Jeg tror bare jeg signerer alt Aminta skriver, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Om jeg ikke hadde vært der så kunne godt noen andre ha ammet Poden, men hvis jeg hadde vært der selv tror jeg jeg hadde foretrukket at han fikk det på flaske.
![]() |
#43 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Om min baby var sulten og jeg ikke kunne tilby melk der og da, hadde jeg nok prøvd flaske først. Hvis babyen ikke tok flasken og ikke roet seg, kunne noen andre kjente fått prøve å amme han. Det hadde nok stukket litt i mammahjertet å se en annen mamma amme mitt barn, men heller det enn en sulten og hysterisk baby.
![]() |
#44 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Dulter på Toffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Det er en litt merkelig tanke, men jeg vet jo at jeg uten tvil ville ha tatt i mot melk fra morsmelksbanken til ungene, så hvorfor ikke la dem die andre eller motta melk på flaske i grunnen.
![]() |
#47 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Jeg kunne helt klart gitt barna enn annens mm, på flaske vel og merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Jeg ga faktisk morsmelk til en baby i 6 mnd, etter at hun hadde mistet moren sin i en bilulykke. Det ble et par måltider om dagen som hun fikk på flaske. Jeg hadde mye melk, og synes det var fint å hjelpe til.
![]() |
#49 |
er her
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Å ta i mot mm til barnet mitt fra noen kjente eller fra bank for å gi på flaske (spesielt dersom barnet er prematur), hadde jeg ikke sagt nei til. Men å la mitt barn die ved en annens bryst hadde jeg ikke taklet, jo kanskje et engangstilfelle i krise eller nød, men ikke til vanlig.
![]() |
#50 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Hadde gladelig tatt i mot MM fra banken, men tror jeg hadde hatt større problemer med å la andre amme barnet mitt eller jeg amme et annet barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Ja, heller morsmelk enn kumelk for barn i morsmelkalder.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Re: Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Minstegutten min tålte morsmelkerstatning dårlig de få gangene han fikk det, han gulpet surt og fikk vondt i magen. Så om jeg ikke kunne amme selv, ville jeg absolutt latt ham få morsmelk fra en annen dame, om jeg hadde hatt muligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|