|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Retromum
|
![]() Sv: Utidig frisør?
What the F??? Syns faktisk at den kommentaren er hakket verre enn hva jeg opplevde.
![]() |
#42 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg skifta frisør pga. hennar tyt og fordommar. Siste gongen eg var der, var eg gravid. Da var det dette med at graviditet ikkje er noko sjukdom, og at nybakte mødre gav opp amming aaaaltfor lett. Desse er to tema ein bør diskutere med varsomhet med meg, altså.
![]() |
#44 |
Mother of Dragons
|
Næsj. Jeg pleier å be om noe å lese og når de spør meg om noe så venter jeg noen sekunder før jeg sier hmm? Sa du noe? og om de ikke tar hintet så sier jeg blidt at jeg trenger ro og fred i dag. Har inntrykk av at en del synes det er helt ok, de må da bli lei av å jabbe hele tiden de også.
![]() |
#45 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg liker å småprate med frisøren min. Temaet er som regel ferier eller steder vi har reist. Helt ufarlig og bare koselig. Jeg liker å småprate slik at tiden går litt fortere.
![]() |
![]() |
#46 |
Impulsiv innimellom
|
Søsteren min er frisør, og hun har en kunde som har sagt at hun ønsker fred og ro når hun skal klippes og farges. Det er hennes alene-tid og hun ønsker å få lese magasinene sine i fred. Søsteren min syns det er godt med en slik kunde innimellom, så jeg er sikker på at det er bare å si fra om man ønsker å få være i fred.
![]() |
#47 |
By the Sea
|
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg synes at det å fordype seg i et blad/bok fungerer utmerket som beskjed om at man ikke er i det snakkesalige hjørnet - helt uten å trenge å si noe.
![]() |
#48 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Heilt klart.
![]() |
#49 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Utidig frisør?Hun hørtes ung og umoden ut!
![]() |
#50 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg skjønner at jeg var veldig heldig med frisøren jeg var til i forgårs. Hun har nemlig en datter som skal begynne i samme klasse som min sønn, så vi hadde masse å snakke om.
![]() |
#51 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tipper at det er litt mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Utidig frisør?Tror det hadde vært siste gang jeg klippet meg der, uansett hvor flink hun er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Å kommentere latteren til folk er faktisk på helt andre ting enn "tips og triks" for hår o.l. Da snakker vi om veldig personlige ting, som man ikke kan endre på, og der folk kan bli ille til mote. Det blir litt ala nekene på ungdomsskolen som kommenterte "herre gud bruker du str. 39 i sko???". Hva kan man liksom gjøre med det? Og ikke minst - det betyr da nada. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|