|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Zoe. Jeg har nok tatt godt over 100 tester, men jeg har aldri testet før forventet mens. men har hatt veldig uregelmessig mens i mange år, kunne variere fra 2-10 ganger i året, gikk nesten aldri under 40 dager mellom.
![]() |
#63 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Venninnen min jobber på apoteket her så jeg må jo si at jeg ikke har gått dit og kjøpt testene mine da. Hever heller ikke alle reseptene der nettopp pga dette så da tar jeg bilen og kjører litt lengre...
![]() |
#64 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei, jeg synes ikke det er flaut å kjøpe graviditetstester. I så fall hadde jeg hatt store psykiske plager tror jeg, for jeg er testoman til tider. Spesielt nå som jeg ikke vil bli gravid. : paranoid :
![]() |
#65 |
Javel
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Signerer denne jeg. Nå bor jeg vel strengt tatt ikke i en by, men på en liten plass og det er stor fare for å treffe noen kjente på apoteket.
![]() |
#66 |
By the Sea
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Det demrer jo for meg at flere ble småirriterte ( eller veldig irriterte ...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Litt på sidelinjen...
![]() |
#69 |
Snikende tiger
|
Når jeg tenker nærmere etter, så var det det også, for jeg hadde glemt å gjøre det kvelden før, så jeg måtte stå opp når Tigermannen skulle gå (dette var en lørdag morgen, og jeg er definitivt b-menneske) og gjøre det da. Er vel litt annerledes når man er 7 uker og 7 mnd på vei og da.
![]() |
#70 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe tester, men liker det ikke. Den som står bak disken kunne finne på å si en eller annen kommentar (selv om jeg vet at de ikke skal gjøre det), eller jeg kunne treffe på noen kjente. Har bestilt en del tester på nettet, men noen ganger må jeg bare på apoteket, siden det er et par ganger jeg ikke helt har trodd på resultatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Da jeg var gravid med 10 åringen så tok jeg en test en ettermiddag rett etter jeg kom fra apoteket, den var negativ, men jeg hadde kjøpt 2 tester og følte meg gravid så jeg tok en test morgenen etter og den var klar positiv,.
![]() |
#72 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?***
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 29-10-08 kl 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|