|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg har jo vært en god del på SG (www.snartgravid.com) og har etterhvert skjønt at VELDIG mange vegrer seg for å kjøpe slike tester, de synes det er flaut. Hvorfor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Da er det jammen rart at de tør å bli gravide. Om de da ikke er jomfru Maria ...
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ja, jeg syntes det var flaut første gang jeg ble gravid (var 21 år da og fryktelig sjenert). Andre gangen var det ok.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Det kommer litt an på situasjonen. Synes det var llitt flaut når jeg kom å kjøpte en dobbelpakke med CB, to ganger i uken og tre uker i måneden. Følte alle på vårt lokale apotek trodde jeg var sprø, så jeg hamstret når jeg var utenbys.
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes det er kjipt ja, men ikke fordi jeg synes det er ekkelt at noen vet at jeg har sex.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Det er en litt "skrekkblandet fryd" å kjøpe graviditetstester. Håpet om at den skal være positiv (frykten for at den skal være positiv har også vært der
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei, jeg synes ikke det er flaut. Det er nok ingen som er overrasket over at en kvinne som har giftering også har sex.
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg har stort sett bare kjøpt tester de gangene jeg har vært gravid (+ noen få utenom), og jeg syns ikke det har vært flaut å kjøpe dem. (På det grunnlag at noen "ser at jeg har hatt sex"): Sex er vel noe de fleste har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Her er jeg enig med deg. Ikke flau, men redd for at personer du ikke ønsker skal få rede på graviditeten for tidlig.
![]() |
#12 |
Sær og kresen
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Ser ut til at det har sneket seg inn en "freudian slip" i overskriften din, Iset.
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei. Men jeg har ikke kjøpt tester utenom da jeg var gravid.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei. Vel, kanskje akkurat nå. No shit, Sherlock, liksom.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Scarlettah, er du her også?
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Som flere over: Nei, det er ikke flaut, men jeg vil helst ikke treffe noen jeg kjenner mens jeg gjør det. Og så er jeg nokså følsom for reaksjonen til personen bak disken, jeg vil ikke gratuleres eller smiles lurt til, ellers takk.
![]() |
#19 |
godt brukt
|
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei ikke flaut, men det kommer an på hvor jeg kjøper testen. Altså om det er noen jeg kjenner bak meg i køen. Det er en liten by jeg bor i og det er ikke alltid jeg vil at naboen skal vite alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Skal det være "og" i overskriften? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|