|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"
Rent teknisk så har du jo rett.
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Jeg har aldri skjønt hvorfor et utvalg himmellegemers posisjon ved fødselsøyeblikket skulle ha noen betydning. Som Skilpadda nevner, så er gravitasjonskraften ubetydelig. (Og jordmora klarer å lage tidevann hun, hvis mengden vann som skal beveges er i samme forhold til henne som jordas vann er til månen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Fruktflua, hvor får jeg så tak i et godt horoskop på nettet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neimmen, så utrolig hyggelig å se deg her inne! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pessimistisk Optimist.
Ha, det var deg ja. Yes, ny i dag. Innmeldt fordi jeg så nicket ditt her. Har savnet deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Det er sikkert derfor jeg er så skeptisk, til tross for at jeg er Fisk. Jeg skulle nok egentlig vært Vær.
![]() |
#7 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Klart jeg tror på astrologi. Det stemmer jo alltid. Hver gang jeg leser horoskop så stemmer det på en prikk. Jeg er kreps og mannen er fisk. Barna er tyr og jomfru. Ikke rart vi sliter
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Hva med meg som har tre barn som er født i værens tegn... og jeg selv er løve.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
mannen skulle egentlig vært tyr, og tyr-sønnen skulle egentlig vært tvilling. Takk og pris, det ville vel bare ha vært enda verre!
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg mener.
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"Som jeg gjerne gjør når det dukker opp spørsmål om kompliserte tema som er vanskelig å gi klare og entydige svar på har jeg konsultert Uncyclopedia. Artikkelen om astrologi har et vell av meget grundig dokumentert informasjon med troverdige referanser til vitenskapelige journaler. IntroductionForholdet til medisin kan sikkert noen av legene her gjøre bedre rede for. Uncyclopedia gir jo bare en kort innføring i emnet. Astrology and MedicineSiden mange her på formuet er opptatt av et sunt kosthold tar jeg med næringsinformasjonen for astrologi: Nutritional Information
De har også en fin og klargjørende grafisk fremstilling: ![]() Ben "why do we bother again?" Murphy |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|