Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

B-mennesker, foren dere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-19, 11:08   #61
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.290
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg er moderat b ifølge undersøkelsen, men det forundrer meg ikke om jeg egentlig er ekstremt b for jeg har ikke en døgnrytme som egentlig passer for meg. Jeg synes det er vanskelig å våkne om morgenen, og det tar noen timer før jeg føler meg noenlunde opplagt. Å trene klokken 10 på en lørdag fungerer for eksempel dårlig, da blir jeg kvalm, svimmel og får dotter i ørene. Mens å trene 21 eller 22 om kvelden fungerer ypperlig. Så jeg vil heller ha det lysere tidligere på dagen slik at jeg greier å våkne.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:12   #62
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.456
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blåser i lyset. Det er lyst når det er lyst og mørkt når det er mørkt, so be it. 06:30 på sommertid er det helt jævlig å stå opp. På vintertid er det hakket mer overlevbart.

Er det for at du ikke klarer å tilpasse deg sommertid?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:17   #63
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg trodde ikke det var noe valg og har lest at vintertid er det naturlige og at det er det vi ev skal tilbake til? Sommertid er jo bare noe vi har funnet på.
Jeg syns det er altfor lyst midt på sommeren når jeg skal legge meg og altfor mørkt på vinteren.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:17   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jge er som Mave og kan svare ja på spørsmålet til Pelen. Jeg klarer aldri å tilpasse meg, er oppe for lenge om kvelden og blir alt for trøtt om morgenen. jeg ELSKER at klokken er11.17 nå - masse igjen av dagen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:23   #65
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blåser i lyset. Det er lyst når det er lyst og mørkt når det er mørkt, so be it. 06:30 på sommertid er det helt jævlig å stå opp. På vintertid er det hakket mer overlevbart.

Så det er selve klokkestillingen du sliter med?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:25   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg trodde ikke det var noe valg og har lest at vintertid er det naturlige og at det er det vi ev skal tilbake til? Sommertid er jo bare noe vi har funnet på.
Jeg syns det er altfor lyst midt på sommeren når jeg skal legge meg og altfor mørkt på vinteren.

Som nevnt, Norge ligger over flere tidssoner. Så «normaltid» trenger ikke nødvendigvis være vintertid.

Med vintertid om sommeren vil sola stå opp i 3-tiden om natten. Og kveldene vil være kortere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:27   #67
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Er det for at du ikke klarer å tilpasse deg sommertid?

Kroppen min nekter å gå med på sommertid.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så det er selve klokkestillingen du sliter med?

Nei, det er like ille hele halve sommertidsåret. Det er vondt å stå opp om vinteren også, men ikke like grønnjævlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:29   #68
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Når det står at normaltid gjerne omtales som vintertid så er det feil?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:34   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kroppen min nekter å gå med på sommertid.



Nei, det er like ille hele halve sommertidsåret. Det er vondt å stå opp om vinteren også, men ikke like grønnjævlig.

Hvordan funker det når du reiser på ferie over en eller flere tidssoner da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:35   #70
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Når det står at normaltid gjerne omtales som vintertid så er det feil?

Ja, egentlig.

Men man kan jo vedta at sommertid skal være normaltid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:43   #71
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.456
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Vest-Norge ligger egentlig ikke i samme tidssone som England og øst i Finnmark er man ganske langt inne i tidssone øst for oss. Jeg kommer fra øst i Sverige og det er ganske stor forskjell på når det blir mørkt her og der.

Og som jeg skrev, Island har valgt en tidssone som egentlig er mye mer øst for dem så at de får lysere kvelder og mørkere morgener slik som vi hadde hatt det om vi hadde brukt sommertid året rundt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:44   #72
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Så vi har ingen normaltid i Norge? *teskje*

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:48   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jo, vi har en offisiell normaltid. Det er GMT+1, som er det samme som sentraleuropeisk tid, CET.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:54   #74
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.456
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Så vi har ingen normaltid i Norge? *teskje*

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jo, vi har en offisiell normaltid. Det er GMT+1, som er det samme som sentraleuropeisk tid, CET.

Men det er det man vurderer å endre.

Her ser man at deler av Vestlandet og østlige Finnmark ligger utenfor den tidssoner vi bruker, på kartet.

I tillegg ser man Island som er i en helt annen tidssone enn den de tilhører på kartet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg C1A7C3BE-A435-4287-A33C-ACFD39E904A0.jpg (60,3 KB, 35 visninger)

Sist redigert av Pelen : 27-10-19 kl 12:02.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 12:10   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan funker det når du reiser på ferie over en eller flere tidssoner da?

Det gjør jeg ikke.

Jeg er vant til å være våken til alle døgnets tider, og klarer jo helt fint å stå opp klokken 04 når jeg skal være på jobb kl 05 også, lissom. Men vintertid passer min indre klokke bedre enn sommertid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 12:31   #76
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Egentlig er vintertid standardtid. Det ser man når sola går ned kl.01.00 på natta i stedet for 24.00 (som den egentlig skal).

I tillegg er det tøft for hjertet å gå fra vintertid til sommertid når vi mister en time. Riktignok ikke signifikant, men allikevel: https://www.aftenposten.no/norge/i/y...ft-for-hjertet

Ja til standardtid hele året for min del. Det er lettere å stå opp om morgenen. Lettere å våkne. Jeg må jo fungere i klasserommet om våren/sommeren/høsten også. Ikke bare gå rundt i en døs hele dagen.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 12:32   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men det er det man vurderer å endre.

Her ser man at deler av Vestlandet og østlige Finnmark ligger utenfor den tidssoner vi bruker, på kartet.

I tillegg ser man Island som er i en helt annen tidssone enn den de tilhører på kartet.

Det ville være veldig rart hvis vi ikke skulle ha CET, synes jeg. Og det er ikke tvil om at mesteparten av Norge passer overens med GMT+1.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 12:43   #78
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Når noen (a-mennesker?) har bestemt at verden skal starte umenneskelig tidlig, så kan vi som har en indre klokke tilsvarende vintertid få bestemme at det er normaltid. Jeg greier aldri å venne meg til sommertid.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 12:51   #79
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.696
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hæ? Nei? Vi ekte B-mennesker vil ha vintertid!

Jeg er A-menneske, men er helt enig. Sommertid er helt jævlig.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har alltid lurt på HVEM som mente det var smart at arbeid og skole skulle ha kjernetid 08-16?? Kan ikke huske at det har vært en demokratisk avstemning på det? Jeg foretrekker å starte 10/11 og jobbe til 18/19, men har aldri vært en option.

Jeg kan nesten ikke tenke meg noe verre enn dette. Jeg jobber som lærer og foretrekker absolutt de dagene jeg har undervisning fra 08:10 kontra 14:30. Å begynne undervisningen min 14:30, gjør undervisningen min betydelig dårligere, dessverre. Heldigvis slipper jeg stort sett det, fordi de som ønsker å begynne 14:30 er i stort flertall og jeg er oftest nesten alene om å ønske tidlig undervisning. Elevene mine sutrer og klager når de må begynne 08:10, men likevel er det hevet over enhver tvil at de absolutt alle presterer bedre når vi har undervisning tidlig kontra seint.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skjønner virkelig ikke hva sommer bra med vintertid. Kan dere som mener det forklare litt bedre? OK, litt kjipt at det blir mørkere på morgenen, men det er jo på kvelden vi «lever». På morgenen er det bare transport til jobb for de fleste av oss.

Jeg vet ikke med deg, men alle steder jeg har jobbet har det vært vinduer. Dermed får jeg lys inn på kontoret eller inn i klasserommet, og inn i bussen/t-banen. Det verste med høsten før vi stiller klokka er når jeg må gå til jobb i stummende mørke. Og det store flertallet av oss har vel også arbeidstider som gjør at vi jobber med om morgenen enn om kvelden?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 13:06   #80
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blir oppriktig gretten på alle som vil ha sommertid.

Jeg er enig med deg!
Jeg vil ha vintertid hele året. Jeg får mer energi når høsten kommer.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no