|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() B-mennesker, foren dere!Gitt at sommertiden avvikles fra 2021 som det ligger an til nå, så må vi bli enige om det er sommer- eller vintertiden som skal regjere året rundt. Forskere undersøker nå hva befolkningen ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Enig! Jeg svarte på denne tidligere i dag. Ikke overraskende ble resultatet at jeg er et ekstremt b-menneske.
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg er egentlig fornøyd bare de kvitter seg med stille klokka-skiten. (Selv om jeg kommer til å sette pris på den ekstra timen i morgen, siden jeg skal stille på dugnad kl 0800, og må lufte hunden først.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg er visst ekstremt A-menneske. Ingen hjelp i meg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg tror jeg brukte å.være B-menneske, men fikk hverken A eller B på denne og tror det stemmer godt på meg nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!B-menneske og sommertid. (Jeg fikk ekstremt B-menneske på testen.)
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Hva har B-mennesker med dette å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Score: 13
![]() |
![]() |
#18 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg fikk mer A enn B, jeg vil ha sommertid. Basta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: B-mennesker, foren dere!Jeg er B-menneske, stemmer for mørke morninger for å sove lenge og lyse kvelder for å være lenge oppe. Sommertid.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-10-19 kl 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|