|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er lego et herk? | |||
Ja, det blir bare rot med det |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 7,02% |
Ja, det er kjedelig å leke med, og det blir bare rot |
6 | 5,26% |
Vi har ikke lego |
2 | 1,75% |
Nei, men vi trives i kaoset ![]() |
72 | 63,16% |
Nei, vi har det fint sortert slik du beskriver |
19 | 16,67% |
I coldn`t care less / dustepoll |
7 | 6,14% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er lego et herk?
Vet du det der har vi trodd noen ganger også, men det har ALLTID vist seg at vi tar feil. Enten har en brikke falt på gulvet eller liknende, eller så har vi bygget litt feil, dvs brukt en brikke på feil sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
heimføing
|
![]() Sv: Er lego et herk?Lime Lego? Nå rykker det i rødprikkfingeren, altså... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg mener det er noe herk, hvertfall viss man har mer enn bare ett par ting. Mannen derimot mener at lego er helt fantastisk.
![]() |
#65 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Har sydd poser til å oppbevare settene med oppskriftene i når de ikke er i bruk. En pose til hvert sett for å holde dem adskilt.Da tar de liten plass , er lette å oppbevare og greie å finne fram igjen når de vil bygge |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er supert. Vi har vært nøye med å samle lekene fra storebror var ganske så liten så han er flink til å holde orden i lekekassene sine, og også i lego-byggesettene. Pappan digger lego og kan sitte i timer og bygge opp romskip og Indi-lego.
![]() |
#67 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er lego et herk?Poden elsker lego og har mengder. Vi har tatt vare på bruksanvisningene, men det er ikke krise. De finnes alle sammen på lego.com.
![]() |
#68 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er lego et herk?Vi har lego, og siden mannen min er ordensmenneske av rang, saa er det ikke noe kaos i bitene her i huset, nei. Men naa er det vel han som leker mest med lego, da, mer enn poden, vil jeg tro.
![]() |
#69 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er lego et herk?Storebror på 7 elsker lego. Han bygger opp nye ting han får, leker noen dager med det, før han ødelegger det. Etterpå er det kreativ bygging, og han og kompisene kan holde på i timesvis med bygging og leking.
![]() |
#70 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg så på lekebutikken et tynt bilteppe (ikke de tykke bilteppene, men et som var veldig tynt). Er det til lego?
![]() |
#71 |
Jag har ju hjärna.
Hvor: på pendlertoget
![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg gleder meg allerede til ungene mine er store nok til at vi kan bygge en stor legoby sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Jeg synes Lego er bra jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Freshman
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er i utgangspunktet helt ok, men det er vanvittig FRUSTRERENDE å benytte 45 minutter på å bygge en Lego politibil for så å se 4-åringen knote vekk de mest utsatte elementene. Min intensjon har lenge vært å innføre en "bygg-kun-med-lim"-politikk, men foreløpig er jeg nedstemt av kona. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Nå er det noen år til det blir legobygging her i huset, men jeg har masse fra jeg var liten og tror ikke jeg mangler en eneste brikke. Hadde legoby på rommet mitt (min bror og jeg) og når vi var lei pakket vi det pent bort (helt). Tror også jeg har alle esker og bruksanvisninger liggende.
![]() |
#75 |
I menneskeham
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Er lego et herk?Man kan jo ikke drive å bygge ting etter instruksjonene! Where's the fun that!?
![]() |
![]() |
#76 |
Leser
|
Mitt tips til deg er spesiellt, utvalgte legobrikker som man ikke rydder opp. Vi hadde en delfin(?) her i huset og den kalte vi etterhvert kun for "killerwhale". Den lå helt stødig på gulvet med en trekantet ryggfinne. Det å tråkke på den var litt kjipt.
Hmm ... Jeg så noe som het Meccano i går, lurer på om det var det samme som du snakker om.
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Lego Technics er det vel du tenker på? Sånn med motor og mange tannhjul og strikker og uante muligheter til å lage små og store maskiner. Gleder meg til T. blir stor nok!
![]() |
#79 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er lego et herk?Lego er skøy!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
I menneskeham