|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?Vi har adskilte hager, det går såvidt an å krype gjennom hekken og bort til den ene hagen, men ikke den på andre siden.
![]() |
#2 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?Vi må bygge et lite gjerde mellom hagene, hvis dette huset skal være aktuelt. Vi har hund.
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?
Man måtte ikke det, men der vi bodde, ble for eksempel trappa i midten gjerne brukt til kaffedrikking, og siden vi faktisk måtte gå på den trappa for å komme ut av vår egen dør så ble det jo litt naturlig å delta. Det var veldig ofte hyggelig, men det var jo på en måte ikke alltid det passet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?
Jeg ser jeg har vært inne i tråden og lovprist rekkehustilværelsen tidligere. Nå har jeg også et par anfektelser, som i stor grad handler om det apan nevner her. Jeg er forsåvidt sosial av meg - men jeg har stort behov for å selv styre når. Det er ikke alltid så lett, spesielt ikke sommerstid når dører og vinduer står åpne, og det drikkes kaffe alle vegne. Jeg synes det er litt leit å takke nei til å drikke kaffe når alle kan se at jeg er hjemme, liksom. Men dette er noe jeg øver meg på.
![]() |
#5 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?Vi er ikke spesielt sosiale med naboene utover sånn vanlig naboprat. Uteplassen foran huset er helt usjenert, ved inngangspartiet ser vi jo når folk går forbi - men vi bare nikker og sier hei. Snakker med folk "i veien" i blant, men bare når jeg vil det selv. Vi henger ikke i hagene til hverandre - det ser jeg nesten ingen som gjør. Det er drammensere tross alt, de kommer bare om de blir invitert. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?Vi er ikke særlig sosiale, men trives veldig godt i rekkehuset vårt.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|