|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange pappaer på listen? | |||
Ingen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 12,43% |
Ingen, men det er ingen mammaer der heller |
45 | 25,42% |
Få, langt færre enn mammaer |
59 | 33,33% |
Ca. like mange som mammaer |
40 | 22,60% |
Flere pappaer enn mammaer |
11 | 6,21% |
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?4 pappaer og 6 mammaer.
![]() |
#82 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Ca. like mange av de vi har blitt kjent med via barnehagen.
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg har egentlig bare to mammaer, men de er venninner av meg, det vil si nummerne brukes først og fremst til å avtale non-barneting. Jeg har forresten et par pappaer også, ser jeg, uten at de heller brukes noe særlig.
![]() |
#84 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?
Nei, det høres ikke så påfallende ut. Men det virker jo som om det for mange er bare, eller nesten bare, mødrene som har kontakt med hverandre. Sånn er det i alle fall hos oss; jeg har kontakt med en del mødre og noen ganske få fedre, og de andre fedrene har ikke kontakt med hverandre heller, det jeg vet. (Og min mann har ikke særlig mange på telefonlisten sin, det være seg mødre eller fedre, og det er også uhyre sjelden han som tar kontakt med andre foreldre dersom det er noe.)
![]() |
#85 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?OK, jeg er enig i at det er litt påfallende, i tilfelle. Her er det like mye orging (og henting og levering, som er da orgingen vanligvis oppstår) på oss begge.
![]() |
#86 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg ser jo at en svakhet i undersøkelsen er at jeg har gått ut fra at det er mødrene her inne som orger...
![]() |
#88 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Nei, det er sikkert ikke det, Poly. Jeg bare synes det er enklest. Det samme gjør jeg, mer eller mindre bevisst, også når jeg samhandler med perifere vennepar. Det er lettere å slippe å ta eventuelle mistolkninger med i ligningen.
![]() |
#89 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?
Polyanna, da.
![]() |
#90 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Jeg aner ikke om det er mammaer eller pappaer jeg. De nr som er lagret hos meg eller mannen er som følge av svar på bursdagsinnbydelser, og hos oss er det alltid pappaen som svarer på sånt, ergo er det det nr folk har lagret hos oss. Stort sett står pappaens nr på invitasjoner også, da jeg har en lei tendens til å legge mobilen på lure steder og glemme den igjen både her og der. (Og så har jeg telefonskrekk da, mulig det er derfor jeg glemmer den også.)
![]() |
#92 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Har kun et par nummer, en pappa (i nabolaget) og en mamma (til barnehagevenninne), her er det mannen som gjør omtrent alt av slike avtaler. De få gangene jeg avtaler, så slår jeg opp i klasseliste/ bhg-liste, og da er det litt hipp som happ hvem som står oppført der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Null stykker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?To. Som er gamle venner av meg og mannen uansett.
![]() |
![]() |
#96 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?Oppdaterer: Nå har jeg fått én.
![]() |
#97 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?En, men jeg er venninne med konen hans |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|