Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange pappaer på listen?
Ingen 22 12,43%
Ingen, men det er ingen mammaer der heller 45 25,42%
Få, langt færre enn mammaer 59 33,33%
Ca. like mange som mammaer 40 22,60%
Flere pappaer enn mammaer 11 6,21%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-10, 10:25   #81
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?

4 pappaer og 6 mammaer.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 00:05   #82
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ca. like mange av de vi har blitt kjent med via barnehagen.

Gammel 12-03-10, 11:05   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig bare to mammaer, men de er venninner av meg, det vil si nummerne brukes først og fremst til å avtale non-barneting. Jeg har forresten et par pappaer også, ser jeg, uten at de heller brukes noe særlig.

Jeg synes ikke det er så skrekkelig rart at jeg avtaler mest med mammaene og Rhett mest med pappaene (han har tilsvarende mengde kontakter jeg har, mest med fedrene). Jeg har flere kvinnelige venner enn mannlige venner også, selv om det er bare så vidt. Og jeg må si jeg har opplevd nok drama om mon tro om egentlig og hvorfor meg og nudgenudgewinkwink i jobbsammenheng, og blant mer perifere venner, til at det er greiere å bare ta kjønnsbiten ut av ligningen der det funker. Jeg har ikke opplevd noe i barnehagesammenheng, altså, men jeg har jo hørt (og lest) om diverse episoder og hva mente han og hvorfor og hva er han egentlig ute etter. Det er ikke noe stort problem, men det er rett og slett enklere å kommunisere med eget kjønn der det ikke ellers har noen praktisk betydning hvem man egentlig snakker med.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:55   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg synes ikke det er så skrekkelig rart at jeg avtaler mest med mammaene og Rhett mest med pappaene (han har tilsvarende mengde kontakter jeg har, mest med fedrene).

Nei, det høres ikke så påfallende ut. Men det virker jo som om det for mange er bare, eller nesten bare, mødrene som har kontakt med hverandre. Sånn er det i alle fall hos oss; jeg har kontakt med en del mødre og noen ganske få fedre, og de andre fedrene har ikke kontakt med hverandre heller, det jeg vet. (Og min mann har ikke særlig mange på telefonlisten sin, det være seg mødre eller fedre, og det er også uhyre sjelden han som tar kontakt med andre foreldre dersom det er noe.)

Gammel 12-03-10, 14:29   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, jeg er enig i at det er litt påfallende, i tilfelle. Her er det like mye orging (og henting og levering, som er da orgingen vanligvis oppstår) på oss begge.

- No. 4 -
Gammel 12-03-10, 19:19   #86
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser jo at en svakhet i undersøkelsen er at jeg har gått ut fra at det er mødrene her inne som orger...

Men det andre du skriver, Scarlett, syns jeg virker litt trist. SÅ stort konfliktpotensiale kan det da ikke være mellom kontakt på tvers av kjønnene??

Gammel 12-03-10, 19:41   #87
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Ingen, hverken mammaer eller pappaer.

Ikke jeg heller.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:03   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Nei, det er sikkert ikke det, Poly. Jeg bare synes det er enklest. Det samme gjør jeg, mer eller mindre bevisst, også når jeg samhandler med perifere vennepar. Det er lettere å slippe å ta eventuelle mistolkninger med i ligningen.

Ved nære venner er det selvsagt ikke slik, heller ikke når gutta var min relasjon i utgangspunktet.

- No. 4 -
Gammel 15-03-10, 12:00   #89
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ser jo at en svakhet i undersøkelsen er at jeg har gått ut fra at det er mødrene her inne som orger...

Polyanna, da.

Gammel 15-03-10, 12:49   #90
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke om det er mammaer eller pappaer jeg. De nr som er lagret hos meg eller mannen er som følge av svar på bursdagsinnbydelser, og hos oss er det alltid pappaen som svarer på sånt, ergo er det det nr folk har lagret hos oss. Stort sett står pappaens nr på invitasjoner også, da jeg har en lei tendens til å legge mobilen på lure steder og glemme den igjen både her og der. (Og så har jeg telefonskrekk da, mulig det er derfor jeg glemmer den også.)
De nr jeg har fra bhg-tiden er lagret sånn: BHG "barnets navn" og det er ikke alltid folk signerer på sms heller, så da blir det i alle fall vanskelig å vite.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 13:07   #91
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Polyanna, da.

I know.

Gammel 15-03-10, 13:33   #92
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kun et par nummer, en pappa (i nabolaget) og en mamma (til barnehagevenninne), her er det mannen som gjør omtrent alt av slike avtaler. De få gangene jeg avtaler, så slår jeg opp i klasseliste/ bhg-liste, og da er det litt hipp som happ hvem som står oppført der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 16:52   #93
Aria
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Aria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Null stykker!

Aria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:47   #94
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

1 pappa og 1 mamma

star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:53   #95
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

To. Som er gamle venner av meg og mannen uansett.

Gammel 25-03-10, 21:28   #96
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppdaterer: Nå har jeg fått én.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:31   #97
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En, men jeg er venninne med konen hans Ellers så har jeg bare mammaer...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 23:24   #98
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har fått et par barnehagepappaer på telefonlista mi i det siste
:mitt barn går på skolen:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 23:59   #99
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen. Men har knapt noen mammaer der og. De få som er lagret er damer jeg kjente fra før av.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 09:36   #100
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En 7-8 pappaer, mange mammaer.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.