|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Passiv
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerEr kneggen borte? Det der må jeg teste. |
![]() |
![]() |
#122 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmennesker
Jeg synes det bør være rom for å tenke litt om i hvor stor grad hele forumopplevelsen skal preges av dette også. Det å være her bør vel være mer enn å jobbe med språket også? Selv for en dyslektiker? Altså; det bør stå i forhold til noe. Er det riktig at 99,5% av forumopplevelsen skal handle om å konse om språk, dobbelt-trippelt og ørtenganger-sjekke at man ikke skrev noe feil eller mener man at også dyslektikere skal få senke skuldrene her?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Å.....
Ja, er jo måte på hvor
Tror det er bare min som er borte. Har nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
Har jeg sagt at de er en ensartet gruppe? Nei. Jeg skrev at det er dyslektikere som har skrevet glitrende innlegg, og da er det innhold og ikke form jeg tenkte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerDa jeg var ny her ble jeg litt skremt av rettskrivings-mafiaen.
![]() |
#127 |
Live and let live
|
Beklager, du har brukt opp kneggekvoten for i dag. 20 nye i morgen.
![]() |
#128 |
Halloen!
Akkurat! Foreldreportalen er noe jeg driver med på fritida, |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerDet forundrer meg, på generelt grunnlag, at mange tror man kan "fikse" litt på dysleksien ved å være ekstra nøye.
![]() |
#130 |
frakoblet
|
Jeg sa vel ingenting om at man måtte unngå dem for enhver pris? Jeg prøvde å si at hvis man syns det er så fælt med røde prikker, så er det mange måter man kan unngå dette på uten å legge skjul på hva man mener.
Hvorfor vil du ikke lage mellomrom mellom teksten og smiletrynet? Det ser veldig dumt ut slik du bruker dem.
![]() |
#131 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerAlle disse innleggene her, viser at det bare er de staeste som overlever på dette forumet. Tror at svært mange, inkludert meg selv, fikk en litt "heftig" start. Men jeg er sta som faen, når jeg vil |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Guardian of the galaxy
|
Jo, da enig med deg i det. Det er ikke snakk om at alle skal bestrebe seg etter å skrive feilfritt. Man kan ikke bruke så mye energi på å skrive feilfritt at annen opplevelse av forumlivet forsvinner.
![]() |
#133 |
Halloen!
Viser til mitt forrige innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
frakoblet
|
Der, ja!
![]() |
#135 |
weird
Da er vi enige, da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerNår det gjelder presentasjonen til HI så skal jeg innrømme at jeg himlet litt over farge- og fontbruken. Men, hun synes sikkert det er veldig fint og har gjort seg flid med det for at det skulle se bra ut.
![]() |
#138 |
weird
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeje.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Passiv
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere erfarne foreldreportalmenneskerJeg registrerer at det er 15 brukere inne på denne tråden nå. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|