Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 14:18   #121
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Ikke så fantasifull jeg da, det er navnet mitt.

Ikke du kanskje, men foreldrene dine i hvert fall.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:56   #122
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nicket Veronal forteller alle & enhver at jeg er fagnerd og veldig glad i Italia og lokal vin.

Veronal var et første kommersielle barbituratet. Flere kjente personligheter har tatt en overdose Veronal - deriblant Marilyn Monroe og Hydros Birkeland (ja, selvfølgelig mannen på 200-lappen).

Veronal fikk navnet Veronal fordi han som laget det hadde vært i Verona i Italia og syntes at det var den mest søvndyssende plassen på jord. Selvfølgelig tok han helt feil. Verona er Romeo & Julie-land - men i tillegg dyrkes verdens beste vin i åssidene til Verona.

Gammel 26-09-06, 21:19   #123
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cascaye er (var?) en hest jeg og søsteren holdt på å kjøpe en gang for en 10 års tid tilbake.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:19   #124
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

JEg mistet lommeboken min i går. Og i forigårs.

Gammel 26-09-06, 21:30   #125
marsboer
Nybegynner

marsboer sin avatar

marsboer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Min sønn ble født i mars 2005, og på UL bilde så han ut som en skikkelig marsboer... Så jeg oppkalte meg selv etter han.

marsboer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 06:02   #126
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg valgte dette nicket fordi jeg ønsket meg et nytt nick og det var kallenavnet til min bestemor savner henne

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:35   #127
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Et av mange kallenavn.. Cilen-cile-cilie-cec-cilla..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:33   #128
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker det samme nicket der hvor jeg er og hunden vår heter Tinka..

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:49   #129
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

jeg valgte dette nicket fordi jeg ønsket meg et nytt nick og det var kallenavnet til min bestemor savner henne

Siggi er kallenavnet til onkelen min, og mamma blir kalt Sigga av familie og venner. Oppkalling er veldig stort i min familie For mamma og broren hennes har den kvinnelige og mannlige versjonen av oldefarsnavn....

Gammel 28-09-06, 11:50   #130
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er vel mest kjent for linlin (fra nm)...byttet fordi jeg fikk litt noia engang..hehe. Pastill var et rent innfall.....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:36   #131
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Og jeg som trodde det kunne være en sørlandsk vri på Anne Mette...

Ja, det trodde jeg også

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 18:55   #132
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så utrolig kjedelig og lite oppfinnsom at jeg rett og slett ikke har funnet noe bedre enn mitt eget navn

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 20:17   #133
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Fordi jeg elsker Ole Brumm og resten av gjengen i hundremeterskogen
Og fordi jeg var lei nicket på SG, SM og NM...

Gammel 29-09-06, 20:32   #134
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en bokorm, rett og slett. Dessuten var jeg lei nicket mitt på NM, det fant jeg på i all hast en gang jeg måtte registrere meg for å handle på markedsplassen

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 21:42   #135
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dessuten var jeg lei nicket mitt på NM, det fant jeg på i all hast en gang jeg måtte registrere meg for å handle på markedsplassen

Jeg også, og da hadde jeg nettopp lest Ringenes Herre, og syntes det hadde fin klang.

Nå har jeg byttet til en kul blomst.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 21:49   #136
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Alle nick jeg prøvde var tatt fra før,så jeg regnet med at ingen hadde Tik og det stemte
Siden vi er en hockeyfamilie så passer det jo egentlig bra,for Tik står jo for Trondheim ishockey klubb.

Gammel 29-09-06, 23:41   #137
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Initialene til datteren min.

IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 10:43   #138
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg var prikk lik Tjorven som liten, så kallenavnet har alltid hengt ved meg.

Jeg er fremdeles bittelitt lik i den grad en 30-åring kan ligne på en lita jente på 6 år.

Vet om en mann i 40 åra som er lik Tjorven.

Mitt nick er navnet mitt. Har "vært" zikkzakk i cirka 10 år på nett (bakgrunnen for det var at jeg var så ubestemt). Byttet for litt siden fra zikkzakk til ~Maila~ inne på NM, men var ikke fornøyd med å "hete" det heller.

Egentlig leter jeg etter nytt nick.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:19   #139
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Da jeg for første gang ble presentert for nettverden, og da altså NM, så var jeg fantasiløs, så nicket mitt der ble Abritta. En slags sammensettning av navnet mitt.

eg har mislikt det nicket lenge, men gidda ikke skifte der inne, men da jeg gikk i gang med forum selv, så ble det Carrera. Det nicket kom automatisk, da min kjære har en stor forkjærlighet for Carreraer

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:35   #140
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Nicket mitt er ikke mer spennende enn brukernavnet mitt fra en tidligere jobb. Bruker det fortsatt fordi det aldri er noen som heter det. Uansett hvor jeg registrerer meg så er det nicket ledig, så da slipper jeg å ha mange forskjellige.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.