Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er historien bak nicket ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 18:53   #101
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har levd med et annet nick siden 1998, derfor har jeg nå funnet et annet. Jeg vil rett og slett ikke bli gjennkjent over alt. Berglijot er et gammedamenavn og jeg liker slike navn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 20:24   #102
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er mest vant til å se Bergljot uten "i", så den var ny for meg?

Sist redigert av Miss Norway : 24-09-06 kl 21:46.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:10   #103
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er forøvrig mest vant til å se Bergljot uten "i", så den var ny for meg.

Jeg har selvsagt min egen variant med fare for at andre vil hive seg på bølgen av gammeldamenavn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:20   #104
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Martis er en vri av navnet mitt, ikke så veldig fantasifullt altså

Jeg vurderte å bytte til Gullhår når det dumpet en bhg plass i postkassen vår tidligere i år, men det forslaget ble nedstemt på nm

Gammel 24-09-06, 21:36   #105
tutta
Passiv

Standard

Tutta er et kallenavn jeg har fått i løpet av de siste årene,kjært barn har mange navn osv

Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 21:57   #106
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hett Inagh siden 1998 -
da var min kjære og jeg på danseskole i Irland,
og vi bodde på et kjempehyggelig B&B.

Damen som drev B&B'et ble i fyr og flamme da hun hørte jeg heter Aina -
og dro meg bort til et digert Irlandskart som hang på en vegg...

Og vips... visst hadde de et sted som het Aina i Irland - Inagh!

Damen var forøvrig meget behjelpelig med å booke oss inn på et nytt B&B
da min kjære og jeg reiste videre etter danseoppholdet.
Da vi ankom det nye stedet, fikk vi et glimt av bookingboka...

Det sto det skrevet, svart på hvitt: "Inagh and Orlof - Norway."

Gammel 25-09-06, 10:16   #107
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har hett Inagh siden 1998 -
da var min kjære og jeg på danseskole i Irland,
og vi bodde på et kjempehyggelig B&B.

Damen som drev B&B'et ble i fyr og flamme da hun hørte jeg heter Aina -
og dro meg bort til et digert Irlandskart som hang på en vegg...

Og vips... visst hadde de et sted som het Aina i Irland - Inagh!

Damen var forøvrig meget behjelpelig med å booke oss inn på et nytt B&B
da min kjære og jeg reiste videre etter danseoppholdet.
Da vi ankom det nye stedet, fikk vi et glimt av bookingboka...

Det sto det skrevet, svart på hvitt: "Inagh and Orlof - Norway."

...også jeg som alltid har trodd at du heter Inga(h) IRL!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:28   #108
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Lille Ru og Karamell: Hvem er dere på NM da?

Det finner du sikkert ut etter hvert!

Gammel 25-09-06, 10:40   #109
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Smelt" består av initialene til barna mine + etternavn, satt sammen på en noe underfundig måte.

Prefixet "Smarte-" følte jeg kom ganske så naturlig nå ved overgang til nytt forum.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:41   #110
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Martis er en vri av navnet mitt, ikke så veldig fantasifullt altså

Jeg vurderte å bytte til Gullhår når det dumpet en bhg plass i postkassen vår tidligere i år, men det forslaget ble nedstemt på nm

Er det bare én bokstav som er forandret på?

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:42   #111
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Noen døde og fikk navnet sitt i avisa.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 13:20   #112
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig

- men alle må jo fornye seg innmellom?

Jeg skrev særoppgave om denne damen på videregående, og siden har hun liksom hengt med meg. Nå også med riktig stavemåte (jeg skylder på hastverk)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 13:21   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Egentlig er hun så vakker at jeg angrer litt på fornyelsen. :vimser:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 14:04   #114
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skulle ønske jeg hadde en fantastisk flott historie om nick`et mitt, men det har jeg ikke. Bare utrolig dårlig fantasi, og et kjedelig nick.
Men det har noe med navnet mitt å gjøre.

Gammel 25-09-06, 19:49   #115
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Æirill, her.

Noen døde og fikk navnet sitt i avisa.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:06   #116
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Max - fordi jeg ikke er en sylfide.
ine - fordi det hørtes så mye mer feminimt ut

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:36   #117
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nenne eller Nennemor fordi det har jeg blitt kallt så lenge jeg kan huske. Jeg har et dobbeltnavn som lillebroren min ikke kunne uttale og da ble det Nenne. Sånn kan jeg være meg uten å bruke fullt navn.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:35   #118
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min eldste datters første ordkombinasjon var var mamma + mi. Mammamiiiiiiiiii hylte hun, hvor som helst og når som helst, og jeg holdt på å sprekke av stolthet over min fantastiske datter.

Gammel 25-09-06, 22:53   #119
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Ikke noe velgjennomtenkt nick her i gården. En stabel med nyvasket barnetøy lå på bordet ved siden av pc`n og det øverste plagget i bunken, en genser, het Iana.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 07:28   #120
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ikke så fantasifull jeg da, det er navnet mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.