|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Hevner du gaver?Hender det at du hevner gaver?
|
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hevner du gaver?Dette har jeg aldri hørt om før. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hevner du gaver?Jeg tror ikke jeg skjønner hva du mener.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Hevner du gaver?
har ikke gjort det selv men man kan jo vurdere det klart om ungene får noen reele bråkeleker på rent f for å drive foreldrene til vannvid |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er vel kanskje det HI forsøker å forklare også ... Det er ikke snakk om å hevne noe i ondskapsfullhet.
|
|
|
#8 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hevner du gaver?Jepp - og jeg krøller tærne i skoa og fryder meg når de pakker opp og haka deiser ned på knærne. Fjorårets julehøydare var da svigerinne (som tror ferieverden er Gran Canaria - samme sted, samme hotell og samme rom....) pakket opp en tur til Svalbard! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hevner du gaver?Hehe. Den dagen min svoger får barn så skal jeg love han får igjen. Junior fikk en syngende, dansende figur kjøpt i Japan. Uten noen norske regler med tanke på desibel iallefall. Herre!! Fikk også beskjed om at vi bare måtte si ifra hvis den plutselig skulle gå tom for batteri så skulle de sende nye... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hevner du gaver?Nei, tror ikke det... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Nå tror jeg du misforsto konseptet her?
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hevner du gaver?Storebror elsket lego og han fikk masse, masse lego til jul det året han var 6 år og mellomsøster var 6 måneder. Det kunne ikke falle med inn at han ikke skulle få ønske seg lego eller at dette var ubetenksomme gaver selv om mellomsøster ver en liten "støvsuger" som puttet alt i munnen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
passer i nissedrakt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hevner du gaver?Det barnløse venneparet som først gav datteren vår trommesett, så hoppeslott, og siden har fulgt på med de mest bråkete lekene de kan finne, får igjen i fullt monn nå som de selv har blitt foreldre ja!
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Hevner du gaver?Nei? Ingen? Jøss...
|
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Hevner du gaver?Å jada, men det er nå bare på gøy da. Vi kjøpte nemlig en mikrofon med stativ og sanger på, den ble hevnet året etter. Sånn har det fortsatt, men er bare med den ene familien da. Sist redigert av Chablis : 02-01-11 kl 14:44. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Jo, jo jeg vet om flere slike eksempler i nær familie... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hevner du gaver?Jeg får ikke hevnet, for det er bare de barnløse morroklumpene som kjøper de mest plagsomme lekene.
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hevner du gaver?Nei, jeg kjøper ikke gaver for å være slem. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Jo, men det er jo akkurta sånne gaver jeg snakker om.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|