Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruke broddar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Brukar du broddar når det er glatt?
Ja 45 40,18%
Nei, men det var kanskje ein god ide! 48 42,86%
Nei, det kunne aldri fall meg inn 18 16,07%
Enda ein dustepoll 1 0,89%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 12:01   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruke broddar

Inspirert av dette. Brukar du broddar på glatta? Kunne du tenke deg å bruke det? Eller er det flaut å bruke broddar?

Poll kjem.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:03   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke broddar

Jeg bruker ikke. For jeg har ikke. Men jeg tror nok jeg burde hatt, og anser det ikke som flaut, har bare ikke skaffet det.

Men jeg gled i går. Jeg er gravid i 8. måned med et bekken som ikke er min beste venn fra før. Det gikk bra, overraskende bra egentlig, men jeg gikk MEEEEEEGET forsiktig i dag mens jeg forflyttet meg på glattis med vann på, og har egentlig ikke veldig lyst å falle igjen...

Gammel 04-01-11, 12:03   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Min indre gamle dame og jeg er skjønt enige om at brodder er en fin ting™.

Gammel 04-01-11, 12:04   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker brodder når det er så griseglatt at jeg gidder å ta bryet med å finne dem og ta dem på meg. Har skjønt at det skal være flaut å være under 60 og bruke brodder, men foretrekker å gå fort og syns det er mer flaut å ligge langflat på hålka.

Gammel 04-01-11, 12:07   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor bratt og glatt, så jeg har selvsagt state-of-the-art-brodder.

Det er smart å ha brodder, man kan gå fort og effektivt, fremfor å skli rundt som Bambi på isen. Jeg kan liksom ikke se at det er stilig å tryne med barnevogn, toåring på ryggen, handleposer i neven og i det hele tatt.

Jeg har et par diskrete svarte gummibrodder med pigger under kjøpt på Grensen sko da jeg gikk gravid vinteren 2008.

Gammel 04-01-11, 12:08   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg bruker ikke. For jeg har ikke. Men jeg tror nok jeg burde hatt, og anser det ikke som flaut, har bare ikke skaffet det.

Når du er høygravid med et dårlig bekken er det direkte idiotisk å ikke ha brodder. De har på alle skobutikker.

Gammel 04-01-11, 12:12   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har, men jeg får ikke lov til å bruke, fordi det lokker frem Godzilla-tendensene i meg, og da kommer vi ingen steder uten at jeg skal knuse Tokyo.

Gammel 04-01-11, 12:15   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker brodder, ja. Sjette vinter med brodder.

Gammel 04-01-11, 12:16   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Bruker.

Gammel 04-01-11, 12:19   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg syns det er litt gøy med glatt jeg. Mitt indre barnehagebarn fryder seg

Men mannen er utlending, og han syns ikke glatt er gøy, så han har brodder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:19   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Har hatt i mange år, og bruker. Nå har jeg skikkelig gode kraftige støvletter med godt mønster under, så har ikke brukt dem hittil i år, men nå begynner det å bli glatt, så da skal de på. Særlig nå som jeg er gravid gjør jeg det meste for ikke å falle!

Gammel 04-01-11, 12:24   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brakk foten på glatta for noen år siden, det skal jeg aldri gjøre igjen, så broddene brukes på de glatteste dagene her.

Gammel 04-01-11, 12:24   #13
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ha meg brodder ja!!
Har ikke hatt bruk for det før, men i dag hadde jeg hatt det, så nå skal slike i hus til neste gang det blir brukt for!

Flauhet ovenfor praktiske ting er og har alltid vært et ukjent begrep.

Gammel 04-01-11, 12:33   #14
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Flauhet ovenfor praktiske ting er og har alltid vært et ukjent begrep.

Enig. Er det noe som er flaut, er det vel å falle.

Gammel 04-01-11, 12:35   #15
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Det er slett ikke flaut å bruke brodder, det er derimot smart.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:36   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg jogger også om vinteren uten brodder. Nå skal det sies at det er lenge siden det har vært særlig glatt der jeg bor - stort sett er det fast snødekke om vinteren, og da er brodder overflødig. Blir det blank is, går jeg ikke av veien for å skaffe brodder.

Gammel 04-01-11, 12:38   #17
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Med barnevogn og småbarn i bratte bakker og glatte smale veier, måtte jeg gå til innkjøp av brodder. Kom ikke opp ellers, eller klarte ikke å holde igjen vogna.

Gammel 04-01-11, 12:39   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det er fordi jeg ikke har somlet meg til å kjøpe det enda.
Jeg har forresten snowjoggere med utfellbar brodd i hælen på hytten, og de hendte det at jeg tok hjem og brukte for å klare å komme meg opp til barnehagen. Genialt, og alle de andre broddeløse var kjempemisunnelige.

Gammel 04-01-11, 12:41   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jada. Og refleksvest, og, og ... :knirk:

Bill. mrk. Image is nothing, hipbones are everything.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 12:50   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte brodder den etterjulsvinteren jeg hadde en baby som ikke gikk selv og dermed måtte bæres rundt en del ute, var gravid med tvillinger og hadde bekkenløsning herifra og til månen. Ellers ikke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.